ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb zojuist een playmaker geinstalleerd aan 2 stuks Beolab 3. Nu speel ik muziek vanaf mijn Synology NAS en via de iphone met airplay.
Kan iemand mij vertellen of je voor airplay ook een soort equalizer kunt instellen middels een app ? Ik zou bijvoorbeeld bij laag volume wat meer bas erbij willen etc.
Alvast bedankt !
Bedankt voor je reactie.
Vraagje : Beoremote ? Is dat een app voor de iphone ? Alvast bedankt voor de ondersteuning !
OK. Die heb ik wel (een Beo4) Zou je me dan nog kunnen vertellen hoe ik de playmaker benader met de Beo4 ?
Ga het vanavond thuis gelijk proberen. Dus hij reageert direct op het A.MEM commando via de Beo4...?
Het werkt perfect ! Kan bijvoorbeeld ook de bass instellen. Ik heb de Beo4 met de A TAPE toets, moest nog even de A.SETUP toevoegen.
Het enige wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is hoe ik de (gewijzigde) instellingen van bijv de bass kan opslaan met de Beo4 ?
Nogmaals bedankt voor de hulp.
Met het commando S.STORE in het SOUND menu. Met de navigatietoetsen kun je deze optie selecteren. Fijn te lezen dat het bij jou nu goed werkt.
Bedankt. Mijn BEO6 is nu voor reparatie weg, maar ik vroeg me af of je de instellingen ook kunt visualiseren ? Of is dat niet mogelijk ? Hoe kun je weten hoe de bas ingesteld staat bijvoorbeeld ?
...Alleen kun je het basis volume niet storen volgens mij...toch ?
(ik gebruik de PM met labs eraan als radio/muziekdoos en heb de tv eraan op de analoge EXT ingang, en die laatste zou ik flink harder willen hebben evt).