ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
hallo zijn er al bevindingen van de bs 5 update incl spotify
grg jullie reacties en uitleg
grt cvb
de update is er pas sinds gister in nl zodoende de vraag op het nl forum
hallo
ik vind het tot dusver een prima extra functie
alleen de verplichting om een premium account te nemen is minder maar helaas
Waar kun je zien welke software versie je hebt? ik lees dat het gaat om versie 7.0??
Het ziet er voor de encore slecht uit,wat betreft spotify dan.
waarschijnlijk alleen voor de BS5/BM5
ik vind het ook jammer dat ze alleen de premium versie aan bieden.
Ik heb hier net kennis genomen van de update na een vakantie: heel mooi gedaan: perfecte integratie in de Beosound omgeving. Het enige wat nog ontbreekt is een app om in de link ruimtes te kunnen volgen wat afgespeeld wordt.
Goede, lang verwachte update.
nu alleen nog een ipad app en niet tevergeten een genre functie.
Wat een verrassing!! Geweldige update. Werkt perfect, ziet er prima uit.
En idd: nu nog een shuffle update.
jongens, help me. ik ben een beetje jaloers dat ik jullie zo positief hoor over spotify.
ik heb de automatische download nog niet gehad. handmatige update werkt niet bij mij.
via dealer kreeg ik door dat ik vanuit servicemenu handmatig een update kon doen. Mooi niet dus, blijft op 0% voltooid staan.
iemand suggesties. ik heb kabel van 9 mrt, en cd rijping.
hoi ik heb hem ook handmatig gepakt duurde even maar werkte erna prima
je moet toch altijd een update kunnen binnenhalen lijkt mij
bel je dealer eens
Ik zie inderdaad shuffle verschijnen, maar het is me niet duidelijk hoe een shuffle te starten en evenmin wat er dan zou moeten gebeuren.
Als ik shuffle met het wiel selecteer en dan op go druk gebeurt niets...
Groeten,
Luc
Ok,
Vanuit de intuïtieve aanpak van B&O dacht ik ook dat ik zo de shuffle moest activeren. +punt voor B&O.
Ik merkte echter "niets" omdat ik verwachtte dat de shuffle een kort stukje van elk nummer zou laten horen. Ondertussen heb ik begrepen dat shuffelen enkel schudden betekent en dat de lijst dus "ad random" wordt afgespeeld.
Heb ik het zo goed? - Mijn B&O verdeler liet mij weten dat er maandag al een update zou komen van de Spotify functies. Dat zou wel snel zijn...
ter aanvulling:
bij lang op go drukken bij een afspeellijst staat daar nu bij mij naast "shuffle" ook "gezamenlijk" als ik dit selecteer en op go druk komt er een lichtblauw verticaal streepje naast de afspeellijst te staan... verder ook niet duidelijk wat het doet...
Hoi, check dit even.
http://www.bang-olufsen.com/UserFiles/File/Guides/BeoSound_5_Spotify_web.pdf
groet,
Henk
de update komt 27 mei
Ik snap dit nou niet.
je voegt iets toe en dan 2 maanden daarna breng je iets uit wat eigenlijk bij de eerste update had moeten zitten.
zal wel aan mij liggen.
Ben ik dan mijn muziek kwijt?? Is recovery hetzelfde als herstellen ?? Want dat is tioch niet meer dan stekker eruit en er weer in?
Ik krijg de download niet binnen. B&o is er mee bezig. Wie heeft de bs5 met bm5 aangesloten met 9 meter draden met de ripper ertussen?? Ik ben benieuwd bij wie her gelukt is hiermee Standaard is 4,5meter.
koning:Ik snap dit nou niet. je voegt iets toe en dan 2 maanden daarna breng je iets uit wat eigenlijk bij de eerste update had moeten zitten. zal wel aan mij liggen.
Zoiets moet je toch meteen toevoegen.
ze brengen iets 'half' uit.
1983 beo.
Ik heb wel een serienummer staan. Ik moest een log sturen. Dit lukte eerst niet omdat bm niet was aangemeld. Na aanmelden door b&o lukte dat wel. Vervolgens moest ik t weer proberen. Maar tevergeefs. À.j.b. Suggesties. En recovery? (ben ik dan muziek kwijt) en waar zit dat ?
Ios5 is er al een tijdje hoor.
ze zitten nu op ios 6.13.
Spotify toevoegen is een update die ze 2jaar geleden al hadden moeten doen.
Ze lopen met alles achter de feiten aan.
een genre knop voor muziek dat zouden ze nu eens moeten doen!
hallo zwaan ik heb ook de lange kabels ertussen
updaten lukt gewoon
karlquist,
mooi voor jou. alleen heb jij ook de ripper ertussen?
Beofan53,
Bedankt voor de tip, maar..... het kan toch niet zo zijn dat ik voor een update alles moet slopen?? eind mei komt er weer een update. moet ik dan weer alles loshalen? bovendien: de kabel van 9meter bestaat uit 1 geheel, dacht ik, dus inkorten zit er niet in.
Aan die ripper heb ik overigens toch niet meer veel. de keer dat ik een originele cd rip zijn nu nog op twee handen te tellen. dan gebruik ik mijn macbook wel (zijn covers ook meteen scherper)
ik wacht wel even antwoord af van dealer. toch bedankt beofan53
eindelijk, het werkt.
eerst recovery gedaan. vervolgens internetkabel rechtstreeks in modem geplaatst (zat in router).
werkt aardig maar nog wel beperkt. er moeten zich 20 milj. nummers op spotify te vinden zijn. hoe krijg ik deze te zien maar ook gevonden als ik alleen maar de opties: new releases, top tracks, top albums, zie.
kan ik niet zoeken op mijn macbook naar een specifiek album waardoor hij " synchroniseert" met bs?
radio zenders met logo is wel een verbetering.
er staat op bs5 ook " intunes" met als optie om albumcovers als screensaver te gebruiken? is dit nodig? als je dit gebruikt zie je toch niet meer wat er afspeelt?