Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

3 B&O dealers verdwijnen per direct in regio Den Haag

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

wv02447
Not Ranked
Posts 30
Bronze Member
wv02447 Posted: Mon, Apr 8 2013 2:33 PM

Weer houden er 3 B&O dealers het voor gezien en beeindigen hun dealerschap per direct. 

Audio Video Botermarkt in Leiden, de Ru in Voorschoten en de Vries in Rijswijk geven er de brui aan.

Als het zo door gaat blijft er geen B&O dealer over in Nederland en moet je persoonlijk naar Denemarken rijden om aan je spullen te komen.

Heeft dit alles met de crisis te maken of aan een grote schoonmaak van B&O Nederland, of wat daar nog van over is.

geert bergmans
Not Ranked
Netherlands
Posts 81
Bronze Member

Wat ik begrepen heb, (van mijn dealer} dat B&O naar een kleiner B dealer netwerk toe wil. En geen dealers met diverse merken.

PJ810
Not Ranked
Sydney - Australia
Posts 10
Bronze Member
PJ810 replied on Wed, May 22 2013 1:00 PM
Ik woon aan de andere kant van de wereld (Sydney) waar we nu drie B&O zaken hebben. Er is er één binnen een V&D achtige zaak gesloten en ze hebben direct buiten de deur hun eigen winkel geopend (duurste winkelstraat). Ze lopen alle drie razend goed. Een mooi teken voor B&O, vooral in een land waar men minder om design geeft. Voorraden zijn een probleem als je wil kopen!

Patrick

Architect

A8, Beosound 3, Playmaker, Beolab 8000 Mk2

Page 1 of 1 (3 items) | RSS