ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo, ik ben op zoek naar de twee rechter delen op deze foto: T-splitsing en voeding. Heeft iemand deze over en wil mij blij maken? Ik heb een niet werkende beocom 6000, alleen door deze voeding!
Alvast bedankt
Beosound 5 Encore + Beosystem 5500 + S45.2; BV7-40 MKV + BL7.1 + BL14.4+ AppleTV4; various link rooms with MCL2 A or MCL2 A/V + RL60.2 / CX100 / CX50 & Cona / IWS2000; BG4000; Beosystem 1200 + BV1600.
Ik zie helaas geen foto. Maar ik weet wat je zoekt. Heb je het al geprobeerd bij je dealer?
Summa455 kan je ook effe proberen die hebben ook lang wat.
Blackrix: Ik zie helaas geen foto. Maar ik weet wat je zoekt. Heb je het al geprobeerd bij je dealer?
Dank voor je antwoord. Het is aan de prijzige kant via dealer: 25€ voor de voeding, 15€ voor de T-splitsing. Als iemand het over heeft (telefoon stuk bijvoorbeeld), dan is dat misschien voordeliger, ook omdat ik niet weet of het toestel het doet (rommelmarkt weet je nooit!)
Summa455 is secondlife B&O
het mag toch wel iets kosten?!
koning: Summa455 is secondlife B&O het mag toch wel iets kosten?!
O zeker wel, ik wil alleen liever een beocom 4 dus wil ik het beperkt houden. Bij summa455 hadden ze er nog wel wat liggen, maar net zo duur als via de andere dealer die ik sprak. Maar ik ga het gewoon even ter plekke proberen en als de telefoon werkt koop ik het.
Hebben jullie goede ervaring met deze telefoons?
Dank in elk geval voor de tips!
Beocom 6000 is een top telefoon.
nooit geen problemen mee gehad,ik heb hem helaas moeten inruilen omdat ik handsfree wou bellen en dus ik heb een beocom 5 gekocht.
De BeoCom 6000 is tot nu toe de beste telefoon die ik heb gehad, bediening is kinderlijk eenvoudig, geluid is goed en hij ligt gewoon lekker aan het oor en in de hand. De BeoCom 4 is een mooi toestel, maar absoluut geen BeoCom 6000.
Beobuddy:Als het goedkoop moet, dan maak je hem zelf. De eerste de beste spiltterblokje bij de bouwmarkt waar 4 sleepcontacten in zit (dus niet alleen de 2 middelste), kun je gebruiken. Je gebruikt het splitterblokje juist dan andersom dan het bedoeld is. De 2 middelste contacten en draden zijn de A en B van de telefoonlijn. De 2 buitenste contacten en draden zijn die voor de voeding. Resultaat is een vieraderig snoertje naar de basis van de set.
Dat klinkt wel als een leuk klusje. Ga ik even over nadenken, dank voor de tip!
Mocht je er niet uitkomen, ik heb bakken vol van die Beocom 6000 en 4's :-)
Brengen & Ophalen