ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo daar!
SInds een tijdje ben ik in het bezit van een Beomaster 8000 die ik heb gekregen. Radio ontvangst en cd afspelen via de tape ingang werkt prima en het ding klinkt als een klok. Ook aan de buitenkant ziet het er nog gaaf uit. In orde dus behalve een krasje onder de brede 0-toets en de led verlichting van de volumeregeling mist wat pootjes af en toe. Het is echter een ongelooflijk zwaar en groot ding waar ik nauwelijks plek voor heb. Op marktplaats en Ebay wordt dit type niet of nauwelijks aangeboden. Wat zou dit apparaat nog kunnen opbrengen vandaag de dag?
Groeten,
Tom
Lastige vraag.
Wat de liefhebber er voor geeft. Ze zijn er die voor een paar tientjes van eigenaar verwisselen en ze zijn er die toch wat meer moeten opbrengen.
Het verschil zit ook of de master een " beurtje" heeft gehad.
De symptomen die je omschrijft geven aan dat ook jouw master last heeft van de standaard euveltjes. De liefhebbers die de master voor langere tijd willen gaan gebruiken, laten er meestal nog wel het nodige aan gebeuren voor er eindtrappen gaan sneuvelen of er andere klachten komen.