ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hoe kom ik in het menu van de Beovision 10 om te checken welke hardware is aangemeld?
Ik heb nu Ziggo met een Humax decoder aangemeld, maar wil over naar KPN die volgens mij een Motorola vip 1963 decoder heeft. Ik kan zelf de Motorola in de Beo6 zetten.
nu wil ik graag controleren of de Motorola al aangemeld is, zo niet dan heb ik dealer nodig en dat gaat veel geld kosten en kan ik er beter vanaf zien.
Wie kan mij helpen. Weet iemand ook een kabel te koop om de Beoconfigtool ook via laptop op de Beovision. 10 aan te sluiten?
Beovision 10-46, Beo6, Beosound 5+ Beomaster 5, Beolab 12.2, Beolab 12.3, Beocom 6000
Volgens mij werkt die Motorola niet en moet je de Kreatel 1760 in je Beo6 zetten.
Ok, ik zal KPN vragen.
Maar hoe kom ik nu in menu van Beovision 10 om te zien welke puc codes zijn aangemeld. Misschien zit die décoder er al in en maak ik voor niets onkosten om dit door dealer te laten doen.
Wat zijn de kosten om dit te laten doen?
Even de handleiding nalezen hoe je in het menu de aansluitingen configureert. Als je daar een ir-uitgang selecteert kom je vanzelf in een lijst met settopboxen die je kunt kiezen.
De kosten zullen verschillen per dealer. Het is een werkje van een paar minuten plus wat voorrijkosten.
Lijst met settop boxen gevonden. Bedankt voor je antwoord.
De settop box van KPN zit niet in dat menu, dus moet ingevoerd worden. Ik weet dat dit een fluitje vana een cent is, want de Beo6 heb ik regelmatig bijgewerkt met de configtool.
Is er nu niemand die weet waar een kabel te koop is van USB laptop naar Beovision om die te flashen? Ik weet dat dit een speciale kabel is die alleen aan dealers geleverd wordt, maar er zijn toch veel meer mensen die hier tegen aan lopen bij verandering in aangesloten hardware. Steeds moeten wij de dealer maar spekken. Minimaal 50 euro excl. reistijd.
Verder nog een vraag. Ik heb de eerste generatie Beovision 10 en wil de firmware updaten, maar kan geen USB aansluiting vinden. Zit die niet op eerste generatie?