Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

verschil beocenter 2 MK1 (bouwjaar 2004) en MK2 (later)

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 0 Followers

Ton
Not Ranked
Posts 8
Bronze Member
Ton Posted: Thu, Jul 4 2013 2:32 PM

Wie kan mij vertellen wat de belangrijkste verschillen zijn tussen de Beocenter 2 van 2004 en latere modellen ?

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Ik weet alleen dat er bij het aanraken van het toetsenbord een hoorbare klik waar te nemen is bij de mk2.

Verder wel verschillende softwareversies. Dacht, zo even uit het hoofd, dat de bediening van de DVD in  beeld bij de mk1 anders is dan bij de mk2.

Na een software update van de mk1, is dat toen gelijk getrokken.

Ton
Not Ranked
Posts 8
Bronze Member
Ton replied on Sat, Jul 6 2013 3:42 PM

Dank voor de reactie. Zal de b&o dealer vragen om een update het betreft namelijk een second life product. . Ik dacht misschien zelf dat er t.a.v. de aansluitmogelijkheden ook nog verschillen waren. Maar dat weet ik dus niet.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Zorg dat je bij een update ook de nieuwe bedieningsmanual krijgt. 

Uit ervaring kan ik je zeggen dat je bijvoorbeeld niet het menu zult vinden omdat het gewoon onlogisch is ( uit het hoofd go gevolgd door geel, ipv go 1,2 of 3)

De zwarte doos is voor zover ik weet hetzelfde met dezelfde (SD) aansluitingen.

Ik heb er wel plezier van gehad. Bij gebruik van een beoport, krijg je bij de BC2 ( net als bij de BS4) uitgebreide informatie over de muziek. Dat is bijvoorbeeld een groot pluspunt tov bijvoorbeeld een BS3200/3000, waar je enkel 1 regeltje info/text krijgt.

Page 1 of 1 (4 items) | RSS