Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beo 4

rated by 0 users
This post has 20 Replies | 0 Followers

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya Posted: Tue, Jul 16 2013 5:55 PM

Hoi,

Weet iemand waar de delete knop op beo4 voor Tvix hd-m 6600 of N1 cafe kan vinden.

"t is mij niet gelukt.

Bedankt

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Tue, Jul 16 2013 7:56 PM

Welke TV gaat het om?

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Tue, Jul 16 2013 8:11 PM

BV9!

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Tue, Jul 16 2013 8:19 PM

Volgens mij moet je dan een omzettabel krijgen als je op Menu drukt. Daar kun je zien welke toets welke is. Hou er wel rekening mee dat niet voor alle toetsen op de originele afstandsbediening een toets op de Beo4 is, er is een selectie gemaakt.

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Tue, Jul 16 2013 8:24 PM

Dat weet ik en ik zelfs beo6 maar de delete knop is niet te bekennen.

In de menu staan  veel dingen zoals, shuffle , bookmaak, enz.. ik dacht misschien via omweg of iets anders.

Bedankt Blacktrix alvast!

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Tue, Jul 16 2013 9:10 PM

Zal hier eens kijken.

Ik weet wel dat er net een 2e release is uitgebracht voor deze mediaspelers. Moet ik even de kaart nakijken. Maar de delete funktie zal idd wel verstopt zitten in een combinatie van met iets anders.....

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Ook de nieuwere versies van de 6600 en de N1 hebben geen delete funktie.

De Nieuwe toegevoegde XRoid A1 heeft wel een Delete funktie.

De 6500 heeft hem ook, maar daar weet ik zeker dat de gekleurde toetsen niet doen wat ze moeten doen. De XRoid maakt nog enig kans. Zal hem eens flashen en kijken wat hij doet.. (heb hier ook de combinatie BV9 met de 6600)

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Tue, Jul 16 2013 10:08 PM

Hartelijk bedankt jongens Beobuddy en Blacktrix!!!

. ik ga 't proberen.

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Tue, Jul 16 2013 10:18 PM

Graag gedaan!

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Wed, Jul 17 2013 9:18 AM

Ik gebruik nu N1 cafe maar de delete knop zit er niet bij helaas. Op nummer 7 in 't menu staat shuffle.Misschien naar de 6600 aanschaffen als ie beter is. Andere suggesties?

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Wed, Jul 17 2013 8:19 PM

Wat is er zo dat je zo graag de delete toets wilt hebben?

Ik gebruik hem nooit, of mis hem niet. Dus daar ben ik wel benieuwd naar.

Zelf heb ik hier een 6500HD, N1, 6600 en de laatste XRoid.

Ik heb inmiddels de PUC samengesteld met de XRoid voor de BV9. Maar dan moet ik wel even weten wanneer deze dan gebruikt wordt. Voor de enkele foutieve invoer voor bijvoorbeeld de netwerkschijf, gebruik ik dan de originele ab, of ik doe het opnieuw.

De 6600 is welk een stuk beter dan de N1. Sneller en streamt ook beter met grotere bestanden. De XRoid heeft de beste papieren, maar laat het bij mij helemaal afweten. Traag als...... Heeft wel een mooi plaatje

Vorige week heb ik nog de N1 verkocht aan vrienden ipv de Xroid omdat het een eenvoudig en vlot spelertje is voor het laten zien van foto's op SD kaartjes.

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Wed, Jul 17 2013 9:59 PM

He Beobuddy  Ik weet  N1 is eenvoudig.

ik krijg vaak van die vervelende @eadir op synology (nas)en wil ik verwijderen of films of iets anders daarom.

Ik ben van plan de 6600 aan te schaffen volgens jouw is de 6600 n ,plus of de a.?

Ik weet 't N1 heeft van die ziektes  hij is is wel leuk en vind startlogo leuk zwart rood grijs.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Thu, Jul 18 2013 3:44 PM

Ik heb het even uitgevogeld voor je.

Ik weet niet welke View modus je nu gebruikt? Cover Art? Als je met de bestaande (PUC) instructies voor de N1 nu eens de weergave verandert naar "List Mode". Dat doe je door eerst naar Function te gaan (Go + 4), daarna selecteren "Type Bestandslijst", selecteer "List Mode".

Nu kun je naar een map of bestand gaan en dan weer ( Go + 4) kiezen en vervolgens de "File Operation Mode" kiezen.

Nu kun je alle bestanden kiezen/markeren, Pijltje naar rechts en vervolgens krijg je vele file opties, waaronder ook "Delete".

Met deze modus kun je dus ook foto's van een USB of SD-kaartje kopieren naar een hardeschijf of andere medium.

Als je dit te lastig vindt, dan is de XROID A1 in de puc lijst een alternatief. De Xroid instructions werken bij mij ook bij de 6600 en dus ook bij de N1.

Met de XRoid instelling en de Go + 7 (Menu 7) kun je inderdaad heel snel bestanden wissen. Dat werkt prima.

Van de 6600 zijn er inderdaad verschillende versies, met of zonder een DVB-T module dacht ik. Ik heb hier een N -versie.

Hoop dat je hier wat mee kan. 

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Thu, Jul 18 2013 7:17 PM

Bedankt Beobuddy.

Ik ken dit maar ik heb 't maar 'n paar keer gebruikt.

Beetje snuffelen kan geen kwaad hé? Ik weet niet maar ik heb de  Xroid A1  nooit naar   gekeken of zo Misschien doe ik dat.

ik heb altijd de 6600 willen hebben (positieve geluiden over geleden in forums en zo)  maar wou wachten voor iets beters.

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Thu, Jul 18 2013 7:29 PM

Beters??   Oh je bedoeld Hdi Dune..hihi

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Thu, Jul 18 2013 8:01 PM

Is die beter dan tvix dan?? haha

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Thu, Jul 18 2013 8:47 PM

Yep!

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Fri, Jul 19 2013 8:37 AM

Is 't echt waar??

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Fri, Jul 19 2013 9:15 AM

Tss, echt niet, haha Big Smile

Ik zou zelf zeker geen XRoid A1 nemen. Die heb ik hier en ik vind het geen waardige opvolger van de 6600. Speelt wel prima, maar bij BluRay's krijg ik niet de originele menu's in beeld. De 6600 doet dat dus zonder problemen.

Ik denk dat ik eventueel (als ik een TVIX zou nemen) een Tvix 3D S2 zou nemen. Ik zie dat die verkocht wordt en dat er firmware updates voor worden uitgebracht.  Ook die verwacht ik te kunnen besturen middels de aanwezige 6600, XRoid, N1 ir-codes.

Hier een linkje: http://www.tvix.co.kr/ENG/products/tvix_3d_s2.aspx 

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Fri, Jul 19 2013 11:13 AM

Ik ben je heel dankbaar Beobuddy.

Toch we in (gesprek) mailen bedoel ik haha!  Bestaat 'n omweg of iets degelijk om voor en achteruit spoelen van nummers in BM5?

Ik vind 't grote gemis bij BM5.

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Fri, Jul 19 2013 4:19 PM

Ik heb een Dune H1 en die werkt helemaal Top!

Staat gewoon in de PUC,dus je kan hem gewoon bedienen met de Beo-4.

Heeft Volle menu weergave,wat zeer prettig is als je een music concert kijkt,dan hoef je niet te skippen.

Kan ook overweg met de geluidsformaten die de beovisions niet afspelen,hij decodeerd ze naar gewoon dts!

Nog steeds software ondersteuning!

Mogelijkheid tot een moviewall.

kopen kopen kopen. http://www.mediacentershop.nl/product/118064/hdi-dune-hd-smart-h1.htm

Page 1 of 1 (21 items) | RSS