ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hej.
Jeg har en BeoCenter 6-23 som jeg kun anvender som PC-skærm. Den er ikke tilsluttet Masterlink til resten af systemet.
I samme rum har jeg også en BeoLab 3500 som får lyd via MasterLink fra en BeoSound 9000 i at andet rum.
Når jeg er i rummet med PC-skærmen og BeoLab'en har jeg ofte behov for at slukke for lyden i BeoLab'en og samtidig slukke BS9000'eren i det andet rum. Dette gøres jo ved at holde sluk-knappen på Beo4 inde i 2 sekunder.
Men så slukker PC-skærmen jo også, kan man programmere PC-skærmen (BC6'eren) til IKKE at reagere på de 2 sek. standby - bør Option i BC6'eren ændres og til hvad?
Hej Agenten jeg vil mene du skal have dit center 6-23 i L-opt 4 og så trykke LINK når du forsøger at bruge beo4 til at styre den med altså LINK PC osv
/Uldall
It´s a lifestyle.
agenten007: .... Men så slukker PC-skærmen jo også, kan man programmere PC-skærmen (BC6'eren) til IKKE at reagere på de 2 sek. standby - bør Option i BC6'eren ændres og til hvad?
....
Nej, det fungerer ikke. Men prøve L.OPT 5 for BL3500 og V.OPT 1 for BC6.
Nu skal BL3500 reagere kun til BS9000 (audiomode) og BC6 reagerer kun til TV, PC... (videomode).
Når du trykker STDBY mens du styre BS9000 skal kun slukke BL3500 - når du trykker STDBY mens du er i PC mode skal kun slukke BC6.
Når du trykker STDBY SYSTEM (2 sek.STDBY) skal alt slukke.
Stefan
Det går inte!
Varför ska du stänga av BS9000 i ett annat rum?
Tryck kort i audiomode på st.by släcker BL3500
tryck kort i videomode släcker BC6-23