Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beomedia 1 met andere hardware

rated by 0 users
This post has 7 Replies | 0 Followers

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
Founder
Hans Kroon Posted: Fri, Sep 27 2013 9:48 AM

Hallo allemaal,

Ik heb het moederbord van de Beomedia 1 vervangen door een andere nieuwe snellere met HDMI/VGA etc etc Gigabyte GAC847N.(Geen XP Embeded)

De Beomedia software heb ik opnieuw geïnstalleerd, alleen toen werkte het geheel niet (niet geregistreerd , dus geen N.Radio en ook geen N.Music) . Vervolgens heb ik de laatste Beoport software geïnstalleerd en het systeem geregistreerd. Nu werkt zowat alles, ik heb nu nog problemen met de BeoWeb software. Ik krijg de melding 'inaccessible' onder in het scherm. Is er iemand die een idee heeft dit op te lossen?

Alvast bedankt.

Muzies and Enjoy the Music

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Fri, Sep 27 2013 3:57 PM

Dat komt omdat de internet explorer niet goed samenwerkt met de beomedia software.

Met veel moeite was er eens een update mogelijkheden met IE7 ipv de IE6 waar de Beomedia mee wordt geleverd.

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
Founder
Hans Kroon replied on Sat, Sep 28 2013 10:04 AM

Hallo Beobuddy, met IE7 heb ik ook een werkend systeem echter met het oude moederbord. Dan ga  ik een downgrade doen van IE8 naar IE7 en kijken wat dat oplevert.

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
Founder

Hallo Beobuddy, nog bedankt voor de tip. Mijn Beomedia(2) draait, alles doet het. Nu nog de verlengde (kabeltjes) netjes isoleren en hup de kast, de kast weer in.

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sat, Oct 5 2013 11:25 PM

Hans, mag ik vragen wat deze upgrade heeft gekost?

Brengen & Ophalen

jdendulk
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
jdendulk replied on Tue, Oct 22 2013 9:12 AM

Beste Hans,

Is erg aantrekkelijk wat je hebt gedaan. Heb je de originele harde schijf terug geplaatst? Ik heb nl pogingen gedaan om de harde schijf te upgraden maar dat wil niet lukken.

Jaap

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Tue, Oct 22 2013 5:17 PM

Hans is denk ik op vakantie...

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Wed, Oct 23 2013 7:42 AM

De schijf veranderen bij een Beomedia is eigenlijk niet zo moeilijk. Als je weet dat de hidden partitie ook moet aanmaken en deze moet laten verwijzen als folder in de Data-partitie, dan kom je een heel eind.

Page 1 of 1 (8 items) | RSS