Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

glas beo 5

rated by 0 users
This post has 8 Replies | 0 Followers

Geoff
Not Ranked
Zaanstad
Posts 32
Bronze Member
Geoff Posted: Mon, Oct 7 2013 10:09 PM

Goedenavond forum leden

Het glas van 1 van mijn beo5 afstandsbedieningen is gebarsten. Nu heb ik mij laten vertellen dat door komst vd beo 6 het glas vd 5 niet meer gemaakt word en dus niet meer besteld kan worden. Is er iemand op het forum die mij hierin of hiermee kan helpen ?? 

Ombouw naar een 6 kan wel maar vind ik gezien het prijsplaatje niet wenselijk

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member

Het glas is nooit los leverbaar geweest, het was altijd al het vervangen van het complete display. Alleen is het display van de Beo5 niet meer leverbaar en is het aluminium bolletje van de Beo6 anders, vandaar dat je zo'n beetje het hele spulletje moet vervangen.

Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Tue, Oct 8 2013 6:07 PM
Bij de dealer kun je een nieuw scherm halen. Het is wordt dan gewoon een beo6. Electronica in het bolletje. Alle techniek zit in het scherm
Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Tue, Oct 8 2013 6:09 PM
Fl_5F00_ip:

Bij de dealer kun je een nieuw scherm halen. Het is wordt dan gewoon een beo6. Electronica in het bolletje. Alle techniek zit in het scherm

Electronic zit niet in het bolletje. Alleen de batterij en pcb van de knoppen
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Om het verhaal compleet te maken, wordt bij het vervangen van een Beo5 scherm, krijg je een Beo6 scherm dat breder is en niet meer in het Beo5 bolletje past. Dus komt er ook een nieuw aluminium bolletje bij voor het bredere voetje van het Beo6 scherm.

Je hebt dus alleen het toetsenbordje en de accu nog nodig van de oude Beo5.

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member

Beobuddy:

Om het verhaal compleet te maken, wordt bij het vervangen van een Beo5 scherm, krijg je een Beo6 scherm dat breder is en niet meer in het Beo5 bolletje past. Dus komt er ook een nieuw aluminium bolletje bij voor het bredere voetje van het Beo6 scherm.

Je hebt dus alleen het toetsenbordje en de accu nog nodig van de oude Beo5.

En het voetje.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Thu, Oct 10 2013 9:19 AM

Big Smile en de schroefjes... Whistle

Geoff
Not Ranked
Zaanstad
Posts 32
Bronze Member
Geoff replied on Thu, Oct 10 2013 4:46 PM

Hwt is inmiddels geregeld. De reparatie kost maar liefsr ZESHONDERDTACHTIG EURO..... en dus maar een nieuwe Veo 6 gekocht voor...... 635.... 

Geoff
Not Ranked
Zaanstad
Posts 32
Bronze Member
Geoff replied on Thu, Oct 10 2013 4:47 PM

Hmm misschien ook maar nieuw toetsenbord bestellen

Page 1 of 1 (9 items) | RSS