ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Na 20 jaar afscheid genomen van AV-9000. Vorige week van particulier een tweedehands Beovision 32-7 uit 2007 + Beolab 7.1 gekocht. Aangesloten op bestaande Beocentre 2300 + Beolab 6000 + 8000 + 3500 + Humax IPVR-9200C. Digitale televisie via Ziggo. Analoog is beeld redelijk, maar digitaal gaat beeld om de paar minuten aantal seconden trillen/knipperen + beeld wordt donker.
Heb aansluiting antennekabel al opnieuw aangesloten, andere Humax digitale recorder aangesloten maar geen verbetering. Ik hoop niet dat het aan tv ligt. Wie kan mij helpen?
Klinkt of de scaler board niet lekker werkt. Dat is het board waar de DVI op zit.
De Humax IPVR9200C kan alleen via scart worden aangesloten, is geen HD-ontvanger. Dus ik denk dat er iets anders aan de hand is. Al een andere scart-aansluiting geprobeerd?
De symptonen van dergelijke ontvangers hebben vaak met de voeding te maken. Maar dat speelt kennelijk niet hier.