ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Recent in het gelukkige bezit van de warme geluiden van de Red Line 45.2 (Grijs-front)
Nu heb ik een probleem met de ophangbeugels, ik heb geen twee linker- handen maar ik kom er echt niet uit hoe de beugels aan de speakers te mounten. OFFFFFFF heb ik de verkeerde beugels erbij gekregen.
Vraag: Heeft iemand een schema liggen waarop de montage handleiding staat.Anders moet ik wat foto's maken om te laten zien wat ik bedoel.
De box hang je aan de twee bovenste haken en je schroeft een schroef in de box die steund tegen het onderste middelste uitstekende stuk, zodat je de hoek waaronder de box hangt kan stellen.
http://archivedarchivedforum2.beoworld.org/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.35.72.64/RL60_2500_20wall_2500_20bracket.JPG
(C) ErwinSK: Recent in het gelukkige bezit van de warme geluiden van de Red Line 45.2 (Grijs-front) Nu heb ik een probleem met de ophangbeugels, ik heb geen twee linker- handen maar ik kom er echt niet uit hoe de beugels aan de speakers te mounten. OFFFFFFF heb ik de verkeerde beugels erbij gekregen. Vraag: Heeft iemand een schema liggen waarop de montage handleiding staat.Anders moet ik wat foto's maken om te laten zien wat ik bedoel.
Wat wil je precies weten? Wil je ze direct aan de muur of draaibaar onder een bepaalde hoek?
De link (foto) waar pacificocean naar verwijst daar zie je twee opstaande "pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt.
Foto's zou helpen..
Brengen & Ophalen
Thanks @pacificocean & @Leslie:
Ik heb Photoshop maar even opgestart om wat foto's te verkleinen, ik wilde vanmiddag al twee bestanden meezenden, toen ik het bericht kreeg Max. 1Mb, okay, doen we dat
Foto 1: Achterkant speakerFoto 2: Zoals jullie beiden zenden, de beugel.
De speakers hoeven voor mij niet te draaien, ik zit er precies tussenin. Nu ben ik qua montage echt geen SufHoofd, maar deze zie ik even niet. ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, nee hoor, ik krijg de beugel er niet in. Het moet toch een kwestie zijn van inhaken?Als jullie een andere mening hebben hoor ik die graag. O, ja, ik vond op het net nog een slechte Kopie van een Manual, ook hier kom ik niet uit.....Toch een SufHoofd LoL Grrrrrrr Stomme Google, morgen komen de foto's. De beugel die jullie linken is iig goed.Maar nu, de speaker nog.... wordt vervolgd :-)
Eindelijk m'n oude PhotoBucket account weer boven water, wachtende op m,n site. Oplettende kijker ontdekken de Url. zo :-)
Nog even in het kort:
Ik krijg gewoonweg de beugels, hieronder, niet gemonteerd. Het moet toch simpel zijn. Graag jullie reactie
1 Speaker: http://i894.photobucket.com/albums/ac143/ezracultura/BangandOlufsen/Montage-beugel-web_zps9e16ec94.jpg
2 Beugel: http://i894.photobucket.com/albums/ac143/ezracultura/BangandOlufsen/RL-Beugel-web_zpsd9e7ef47.jpg
3 Kopie manual: http://i894.photobucket.com/albums/ac143/ezracultura/BangandOlufsen/MontageRed-LineBampO_zps2ef71963.png
Ik twijfel dus of ik de wel de goede beugel heb.
Greets, Erwin (Handtekening wordt aan gewerkt) Kan nnet alles tegelijk, BTW, wel een leuk actief forum
pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt.
Tjonge, jonge, jonge......... Ze moeten natuurlijk schuin naar beneden hangen
Ik schaam me diep, net op het forum en nu al door het ijs zakken Pfffffff
Hartelijk dank @Leslie
Groeten, Erwin
ps. als ze hangen maak ik er een foto van en lijst hem in hahahaa
(Draadje kan gesloten worden)
He he, dat dacht ik al!
Nu een foto dan weten we of je het goed gedaan hebt...
ErwinSK: pinnen" (bovenkant) die in de RL45 wordt ingehaakt. Tjonge, jonge, jonge......... Ze moeten natuurlijk schuin naar beneden hangen Ik schaam me diep, net op het forum en nu al door het ijs zakken Pfffffff Hartelijk dank @Leslie Groeten, Erwin ps. als ze hangen maak ik er een foto van en lijst hem in hahahaa (Draadje kan gesloten worden)
Je kan in het gaatje achterop de speaker een schroef draaien, waardoor je ze rechter kan afstellen