ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik word er een beetje niet goed van.
waarom doen sommige radiozenders het niet op de beosound5 terwijl die gewoon uitzenden????
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Ik heb het wel eens gehad met de BBC radiozenders. De firewall in mijn router was daar toen de oorzaak van. 1 standje lager en de zenders werkte.
Heeft het altijd gedaan,dan moet hij toch van het begin af het al niet doen of zie ik dat verkeerd.
Tja, gooi maar een balletje op. Andere provider met andere modem/router?
Wanneer heb je de laatste update van je netradio gehad? Om welke zender gaat het? Kan eens kijken wat die bij mij doet.
Hier hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld 1 fm absolute top 40. De eerste onder genres top 40. Doet het al een paar dagen niet, daarvoor wel.
Hier geen veranderingen in netwerk doorgevoerd.
Beobuddy: Tja, gooi maar een balletje op. Andere provider met andere modem/router? Wanneer heb je de laatste update van je netradio gehad? Om welke zender gaat het? Kan eens kijken wat die bij mij doet.
Love radio 106.6 fm
Love radio werkt bij mij ook niet!
Hier ook niet, beide.
Ook mbv NRadio via Beoplayer geen geluid. Hij connect zelfs niet eens.
Zouden ze een wijziging oid hebben doorgevoerd bij de zenders?
Als ik love radio in tik op mijn ipad doet de livestream het gewoon goed....raar he'
en nu?
zal fred baak eens een belletje geven die weet meestal wel raad.
word vervolgd.
Hij doet het weer.
Het gaat dus via de dealer.die maakt er melding van en het duurt ongeveer 2 weken na aanmelding.
Ik heb hier toch ook regelmatig zenders die in de Beoplayerlijst staan, die gewoon niets doen. En soms op een ander moment weer wel. Wel eens irritant. Dan maat de gewone radio over de link..
Ik vraag me af waarom ze niet gekozen hebben voor Dab radio?
De 5 is altijd met internet verbonden. Logisch dat DAB ontbreekt, toch?
Vraag me eerder af waarom Netradio niet gekoppeld is aan vTuner of Tune-In of iets dergelijks wat zichzelf aanpast. Als nu een zender het niet doet, moet blijkbaar de klant het melden bij de dealer, dealer bij Denemarken, zodat deze handmatig een URL aan kan passen.
Klopt,dat is ook behoorlijk vervelend.
Playlisten die je geen naam kan geven.
nummers die je niet handmatig kan verschuiven en verwijderen.
maar tot 4 playlisten beperkt.
ze hadden hier toch echt wel ff beter over kunnen na denken!
Als deze dingen belangrijk voor je zijn had je beter een ander merk streamer genomen. Achteraf een beetje spijt dat je voor een BS5 gekozen hebt?
Ben trouwens erg benieuwd wat de Essence te bieden heeft. Zou wel eens mijn Sonos kunnen gaan vervangen...
Spijt dat niet,hij is gewoon niet compleet.
Als je bijv. veel nummers er in hebt staan en je moet van a tot z dan sta je nog een behoorlijke tijd aan dat wiel te draaien.
Voor de rest doet ie het probleemloos hoor,geen vastlopers of iets dergelijks.
ik had alleen graag een paar dingen anders willen zien.
Essence ben ik ook wel benieuwd naar,er komt trouwens ook nog een ander audioproduct uit.
Alleen de prijs zou iets boven de beosound 5 komen te liggen.
koning: Spijt dat niet,hij is gewoon niet compleet.
Ja, je raakt er aan gewend he , steeds meer opties sinds de start van de verkoop van de BS5. (CD-rippen/Spotify, A-Aux mogelijkheid)
Maar bij het uitbrengen van de BS5 was het sterke punt van de BS5, de MOTS. Dus juist geen playlist(s) hoeven maken.
Mots is gewoon niet goed genoeg.
als je bijv. van country muziek houd,dan komt er op een gegeven moment ook kerstmuziek en nederlandse hoempapa voorbij.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
waarom nou niet als elk ander merk een genre functie...is dat nou zoveel gevraagd.mots houden we er gewoon bij!
Ik had al een mail gestuurd naar de deense vrinden maar ze hebben geen plannen om het door te voeren.
Ik dacht dat je al een tijdje nummers buiten de MOTS kon houden.
Zekers,maar dan blijf je aan de gang.
Dat is volgens mij ook maar beperkt tot 99 nummers.