Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

BV6-26 Play Timer

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 1 Follower

Lief
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
Lief Posted: Mon, Mar 3 2014 7:02 PM

I would like to use the wake up timer of mine BV6-26 but when i look at the TV set up and go to the Play Timer, the timer index and the play timer programming are in a light grey text and are so not available. Is there anyone who can tell me how i can change this so it is available. The bv6-26 is in my bedroom eand is linked with the ML to my beovision avant. Everything is working, only this i cannot get it worked.

Ik wil graag de wake up timer van mijn BV6-26 instellen, maar als ik bij TV setup naar Play Timer ga is de Timer index en de Play Timer programming lichtgrijs en niet te benaderen. Weet iemand hoe dit te wijzigen is? BV6-26 staat in de slaapkamer en is via ML aangesloten op de rest van het systeem. (beoVision Avant).

Alles werkt verder naar behoren, alleen dit krijg ik niet voor elkaar.

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Mon, Mar 3 2014 10:02 PM

In deze opstelling kun je geen timer instellen op de BeoVision 6. Je zal een timer moeten instellen op de Avant en Play Timer op de BV6 op On zetten. De BeoVision 6 zal dan de timer die in de Avant is ingesteld volgen, de Avant zal niet inschakelen, tenzij je daar Play Timer op On zet (via toetsenpaneel achter op display).

Page 1 of 1 (2 items) | RSS