Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Beovision 9

rated by 0 users
This post has 10 Replies | 2 Followers

TerjeH
Not Ranked
Posts 16
OFFLINE
Bronze Member
TerjeH Posted: Sat, Apr 28 2012 7:00 PM
Skal kjøpe Beovision 9. Er det stor forskjell på mk3, mk4, mk5. Det er vel bare displayet som er oppgradert? Vurderer kjøp av en mørk grå mk4 eller alu sort mk3. Prisen er nesten lik. Er litt usikker på mørk grå farge, eller? Ønsker meninger hurtig.
TerjeH
Not Ranked
Posts 16
OFFLINE
Bronze Member
TerjeH replied on Thu, May 3 2012 2:35 PM
Ingen respons fra dere i Norden:((, men det ble en bv9 mk3 på meg. Gleder meg stort.
Magnus
Top 200 Contributor
Norway
Posts 331
OFFLINE
Gold Member
Magnus replied on Thu, May 3 2012 2:59 PM

Beklager det, hadde ikke noe verdifull erfaring.

 

Gratulerer med ny TV da! Vi vil gjerne se bilder når den er kommet på plass!

carreracs
Not Ranked
Posts 44
OFFLINE
Bronze Member
carreracs replied on Fri, May 11 2012 11:45 PM

Hei og gratulerer med flott tv :) 

Er i samme situasjon og skal handle ila sommeren, men trodde BV9 bare fantes i mk1 - mk3. Noen sted med oversikt/info over de forskjellige utgavene? Ser at det er noen som annonserer mk2 som full hd, men trodde det var full hd og kamera fra mk3!?! Takknemlig for utfyllende hvis du har funnet ut av dette i din søken etter tv :)

Mvh

Christian

Henrik Toubro
Not Ranked
Copenhagen
Posts 70
OFFLINE
Bronze Member

Tillykke med dit BV9. Jeg har haft mit i 15 måneder nu og jeg elsker mit Smile

Du må endelig poste nogle billeder når du får det installeret.

 

carreracs:

Er i samme situasjon og skal handle ila sommeren, men trodde BV9 bare fantes i mk1 - mk3. Noen sted med oversikt/info over de forskjellige utgavene? 

Roger skrev dette til mig på det gamle forum dengang jeg købte mit BV9 MK.III:

 

The mkI was the only 720p version, but as most stuff transmitted still is 720p or 1080i the need for the later 1080p can be debated. 

With the mkII came the 1080p panel in June 2007 (type no 9720-9730). They both came standard with the HDR-2 and the BeoMedia 1 was an option. 

In March 2008 came the mkIII (type no 9760-9772) with ACM (automatic colour management). 

In November 2008 came the current mkIV (type no 9773-9784) with the D10 panel and BeoSystem 3.1.1 and later (August 2009) the type no 9785 -  9796 with the D11 panel.

 

carreracs
Not Ranked
Posts 44
OFFLINE
Bronze Member
carreracs replied on Sun, May 13 2012 5:46 PM

Tusen takk, Henrik :)

 

Mvh

Christian

carreracs
Not Ranked
Posts 44
OFFLINE
Bronze Member
carreracs replied on Fri, Jan 11 2013 9:19 PM

Da ble det en mk II på meg!

Vanvittig fornøyd med tv'en, men har en mk III på hånda, så jeg prøver å selge den for å bytte meg opp. Kjøpt oppheng fra STB til PS3, dekoder og Apple-TV, så da mangler jeg bare software oppgradering for å få styrt all moroa (PS3/Apple) som henger bak der.

Neste skritt er kvitte seg med BL8000 og BL2 til fordel for BeoLab 5 Big Smile (eller kjøpe Sonos og bruke det i et linkrom? Smile)

 

Christian 

TerjeH
Not Ranked
Posts 16
OFFLINE
Bronze Member
TerjeH replied on Sun, Jan 13 2013 9:04 PM

Hei. Her er litt av oppsettet mitt. Har også BL1 bak + BL4500 som sidehøytalere. Jeg er også fornøyd med BV9. Noen reagerer på at den tilter noe bakover, men det plager ikke meg.

Hilsen Terje

 

TerjeH
Not Ranked
Posts 16
OFFLINE
Bronze Member
TerjeH replied on Mon, Jan 14 2013 10:27 AM
Ser ikke ut til at bildet er kommet med Christian. Bruker iPhone app. Hvordan skal jeg få med bildet? Ellers kan jeg sende bilde på mail til deg.

Terje
carreracs
Not Ranked
Posts 44
OFFLINE
Bronze Member
carreracs replied on Mon, Jan 14 2013 7:43 PM

Litt usikker på hvordan man får lagt ut bilder, jeg linket bare til et av bildene mine fra salgsannonsen.

Send gjerne en mail til csk@lindberg.com.

 

Mvh

Christian

carreracs
Not Ranked
Posts 44
OFFLINE
Bronze Member
carreracs replied on Tue, Jan 22 2013 9:21 PM

Takk for bilde :)

"Voksent" med BeoLab 1! Hadde det selv for noen år siden, men de hadde først nå kommet ordentlig til sin rett, ettersom jeg nå har det høyt under taket i stua :) Jeg nærmer meg BeoLab 5 med stormskritt nå, litt gira på å handle om dagen, hehe.

Christian

Page 1 of 1 (11 items) | RSS