ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik dacht dat er ook een B&O tablet zou komen? Ik hoor en zie daar niets over. Of komt deze pas in de zomer?
-RLX68
Ja, van de zomer.
OK, dank je Geert.
Er is nog weinig over bekend.
ik weet alleen dat hij tussen de 2000 en 2300 euro gaat kosten.
Dat is voor mij weer nieuw.
Had jij een ander bedrag gehoord geert?
Ik hoorde ook zo rond de 2500. Hoorde echter ook van een dealer dat ze nu met de tablet zouden komen en niet deze zomer. Vreemd..Maar goed, feit is hij is er niet :-)
Ik heb vernomen op de general forum September.
Ben zeer benieuwd.ik hoop dat ze geleerd hebben van hun fouten met de Bs-5
Denk toch echt dat dit ook een stand-alone product gaat worden als de PlayMaker, Essence en Encore. Met de weg die B&O nu is ingeslagen met de Avant lijkt mij dat er nog weinig behoefte is aan een audio-master.
Daar is toch niks mis mee.
Zou het een soort basis station worden waar je het tablet uit kunt nemen?
Mijn fantasie schiet te kort, wat voor een tablet zou dat moeten gaan worden dan?
Kan die tablet iets bijzonders en anders dan de huidige iPad's en Android tablets met een eventuele softwareapplicatie?
Weet niet.
via ipad in combo met de bs5 vind ik niet helemaal top werken.
als dit nou wel goed werkt en je kan playlisten maken en een mots en genre keuze dan zou ik denk ik wel weer overstag te gaan.
het enigste wat mij zorgen maakt is dat Roger het niet bijzonder vond.
en die zit dicht bij het vuur laten we maar zeggen.
Maar voor een € 2000,- of meer verwacht je toch een echt B&O ding die meerwaarde biedt t.o.v. de huidige tablets.
Maar wat kunnen ze meer dan ingebouwde speakertjes en eventueel infrarood bediening voor B&O producten brengen.
Dat mag je wel verwachten ja.
We wachten het wel af.
anders ouwe we de centjes netjes in de knip.
Ik hoop dat dit in het verlengde ligt van de Encore maar dan in een eenvoudige vorm van een tablet met meer aansluit mogelijkheden dat je zelf een Nas kan aansluiten. De Encore was te beperkt. De prijs was ook zo'n 2600 euro.
Een Nas aansluiten kon toch ook al met de Encore geert.
Het laatste nieuws van mijn dealer is dat de Beosound 'Moment' uitgesteld is tot 2015. Het testpanel heeft het afgekeurd. Jammer.
Volgende week komen ze dan maar de 11-46 verwisselen voor de Avant met motor muurbeugel dan hebben wij tenminste weer netradio! (Beocenter 2 is verkocht vandaar)
Ben ook benieuwd of dat ook werkt in linkkamers.
Geert,
mag ik vragen waarom je van je BV11 46" overstapt naar de nieuwe Avant?
Vraag dat omdat ik nu zelf tussen die twee aan twijfelen ben...
geert bergmans: Het laatste nieuws van mijn dealer is dat de Beosound 'Moment' uitgesteld is tot 2015. Het testpanel heeft het afgekeurd. Jammer. Volgende week komen ze dan maar de 11-46 verwisselen voor de Avant met motor muurbeugel dan hebben wij tenminste weer netradio! (Beocenter 2 is verkocht vandaar) Ben ook benieuwd of dat ook werkt in linkkamers.
Könnte mir 'das' jemand auf deutsch or in english erklären - bitte/please.
MM
There is a tv - and there is a BV
- Dat ik de 11-46 inruil heeft te maken met het volgende:
- ik krijg heel, heel veel terug.
- ik wil een groter scherm.
- het beeld van de Avant is wat scherper dan van de BV11-46 eerste generatie die wij hebben.
- heb directe vergelijking gezien, naast elkaar: Avant en 11-55 mk2 (NED1 tennis); dan is er nauwelijks verschil waar te nemen, zeker als je er op let.
Als ik dan toch heel kritisch moet zijn, dan is de 11-55 ietsje scherper. Maar dat mag geen naam hebben in een thuis situatie.
- Avant is compacter dan de 11-55 en is in de huidige situatie veel te duur.
Het geluid van de 11 serie is iets dieper laag, maar dat is begrijpelijk.
In combinatie met de Lab 9 voor en de 12-2 achter zal ik er zeker, qua geluid, niet op achter uit gaan.
Ook ik heb wel eens twijfels gehad of het verstandig zou zijn om in te ruilen, gezien de reacties van sommige forum leden.
1920x1200 0 false 21 18 pt 18 pt 0 0 false false false
Maar als de Avant eenmaal hangt zullen we blij zijn, en hebben we er alle vertrouwen in dat B&O de probleempjes die er nu nog ongetwijfeld zullen zijn snel oplost. O ja, je krijgt nu 5 jaar garantie.
@Millemissen
I was told by my daeler that the Beosound ‘Moment’ has postponed untill 2015. The testpanel has condemned. Probably B&O is too busy with the Avant. It’s a pity.
August 2 or 5 our Beovision 11-46 will be replaced by the Avant with wall breacket. Then we will have at least netradio [Beocenter 2 has been sold].
I wonder if netradio will work in the linkrooms [Beolink Converter NL/ML is present]. One dealer says it will work, another it will not.