Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

ander merk tv aansluiten op b&o systeem

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

josschroer
Not Ranked
Posts 2
OFFLINE
Silver Member
josschroer Posted: Sun, May 6 2012 8:15 PM

ik heb momenteel een Beovision Avnt VCR welke ik wil verv angen door een panasonic led tv, maar deze avant is gekoppeld aan een beosystem 2300 en beolab 6000 speakers in een ruimte, daarnaast is er nog een beolab 3500 aangesloten in een andere ruimte.

wie kan mij zeggen hoe ik de nieuwe tv kan aansluiten binnen het b&o systeem

 

Robert
Top 500 Contributor
Holland
Posts 204
OFFLINE
Bronze Member

Hallo Jos,

De Avant of de 2300 is nu de master die het link systeem naar andere ruimtes aanstuurt. Kun je zien welke kabel vanuit de ander ruimte op welk apparaat is aangesloten?

 

Het is mogelijk de audio uitgang van de Panasonic via een kabel aan te sluiten op de AUX ingang van de 2300.

 

Groet, Robert

 

Zie hier een voorbeeld:

 

josschroer
Not Ranked
Posts 2
OFFLINE
Silver Member

Hallo Robert

ik heb de aansluitingen bekeken en het is momenteel zo dat de beolab boxen in de avant zitten als front speakers en er een kabel naar de 2300 gaat voor de rear speakers , bovendien gaat er een beolink kabel naar een converter die weer is aangesloten op de aux ingang van de 2300 en er een splitter zit voor de andere ruimte. de extra luidsprekeraansluitingen op de 2300 zijn nog vrij. dus volgens mij moet het dan mogelijk zijn om de nieuwe tv aan te sluiten op de aux van de 2300 en de beolab 6000 speakers in de extra porrten van de 2300 te pluggen. of zie ik het verkeerd?

nog een ander vraagje, in welke uitgang van de tv  moeten de tulpstekkers worden aangesloten ?

alvast bedankt

Jos

Page 1 of 1 (3 items) | RSS