Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

weer een winkel minder

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 0 Followers

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning Posted: Thu, May 10 2012 5:01 PM

Botman in Hoorn stopt met het verkopen van B&O, Rede wegens de gewijzigde (internet) distributiefilosofie,de aangepaste dealervoorwaarden en de service veranderingen van Bang & Olufsen maken het voor ons commercieel onmogelijk om het dealerschap te continueren.

pacificocean
Top 500 Contributor
Posts 100
OFFLINE
Bronze Member

In brabant vallen ze met bosjes tegelijk om: 

http://deterinklive.com/nl/download/?file=workspace/uploads/faillissementsverslagen/verslag-1-van-dale-cs-excl-bi-4f8d61566fcbf.pdf

Leko
Top 500 Contributor
Posts 164
OFFLINE
Bronze Member
Leko replied on Fri, Jun 15 2012 9:59 AM

Nu word ik wel heel erg nieuwsgierig wat de aangepaste dealervoorwaarden dan inhouden. Komt er nog meer op het bordje van de dealer? Ze hebben het al niet makkelijk.

 

 

Ferdinand
Top 150 Contributor
Malmö, Sweden
Posts 541
OFFLINE
Gold Member
Ferdinand replied on Fri, Jun 22 2012 10:47 AM

Ik ben woensdag (20/6) in de winkel geweest en Botman heeft nu aantrekkelijke kortingen. 30% of zelfs meer op alles wat in de winkel staat. 10% kortingen op nieuwe bestellingen (kan tot oktober dacht ik).

Een BV9 van 4jr. voor 5500 euro (afgeprijsd van 9995 euro).

Een Beocom 4 voor 180 euro (nieuw)

Een Beomedia 1 voor 70 euro (nieuw)

 

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning replied on Fri, Jun 22 2012 5:27 PM

Toch niet je beovision 10-40 weggedaan?Big Smile

Hoe bevalt trouwens je bv10

Ferdinand
Top 150 Contributor
Malmö, Sweden
Posts 541
OFFLINE
Gold Member
Ferdinand replied on Fri, Jun 22 2012 9:21 PM

Als ik met gesloten beurs zou kunnen ruilen zou ik het meteen doen. Mijn BV10 bevalt niet zo goed maar dit is een combinatie (denk ik) van persoonlijke (niet)voorkeur naar LCD tv's in het algemeen en het feit dat het signaal wat ik binnenkrijg (in Malmo) niet echt top is.

Overigens vond ik alle tv's die opgesteld stonden in Struer -tijdens de Beoworld trip- net zo goed of slecht. Ik heb het idee dat de tv's tegenwoordig zulk scherp beeld leveren dat ze met onscherpe input geen raad weten. Voetbal kijkt een stuk rustiger op een CRT televisie. De BV9 (plasma) keek ook al een stuk rustiger. Maar helaas geen ruil of nieuwe aanschaf.

 

 

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning replied on Sat, Jun 23 2012 6:39 PM

Als je signaal niet goed is,is het inderdaad zonde van de tv.

Maar als je nou een film op blueray kijkt vind je het beeld dan nog steeds niet goed,het is natuurlijk heel anders kijken dan met een plasma tv.

 

Page 1 of 1 (7 items) | RSS