Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

BeoSystem 2500 reparatieverzoek

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 1 Follower

Masch
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
Masch Posted: Sat, Sep 13 2014 3:54 PM

Hoi allemaal,

Ik heb een BeoSystem 2500, maar er moet even wat gerepareerd worden.

De glazen deuren gaan niet meer open en dicht zoals het hoort. Het motortje doet het prima, maar de ijzeren draad is losgeschoten. Ik heb geprobeerd om de draad opnieuw te bevestigen, zoals de manual omschrijft, maar ik krijg het niet voor elkaar om het "proces" weer werkend te krijgen.

Op dit moment heb ik de deurtjes er af gehaald, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van zo'n mooi systeem!

Wie kan mij hierbij helpen? Ik woon in regio Zwolle. Hoor het graag!

Gr Mark

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sat, Sep 13 2014 5:15 PM

Volgende week ga ik zelf "touwtje rijgen" bij een Beosound 3000. Ik zal daar een post van plaatsen met foto's.

Brengen & Ophalen

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Sep 13 2014 6:01 PM

Je hebt een mail!

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sat, Sep 13 2014 7:16 PM

Zojuist gedaan, 5 minuten rijgwerk... Als het electronisch niet werkt, tsja, dan moet Blackrix, Beobuddy of Ipaul er aan te pas komen.

Brengen & Ophalen

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Sep 13 2014 8:57 PM

De snaar erop krijgen is niet het meeste werk. Maar waarom is hij eraf gelopen? Dat gebeurd meestal niet zomaar!

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Sat, Sep 13 2014 9:28 PM

Degene die ik net gedaan heb was gebroken. Misschien dat de onderste en/bovenste stelschroeven zijn losgekomen en het touwwerk in de "knup" is geraakt? Gelukkig heb ik nog wat touwtjes liggen dus klusje was snel geklaard. Heb wel de CD unit, linkerprint en de boven en onderste sliders eraf moeten halen om het rijgwerk goed uit te kunnen voeren.

Brengen & Ophalen

Page 1 of 1 (6 items) | RSS