ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Geacht Forum,
Weet iemand hoe ik een Mx 7000 tv van B&O kan aansluiten op een glasvezelaansluiting van de Kpn die verbonden wordt met een Motorola decoder van de Kpn, die bij een interactief abonnement hoort.
Ik heb dit al eens geprobeerd en je hebt wel beeld maar je kunt de kleuren van de tv dan niet meer regelen.Je krijgt dan een standaard fletse kleurinstelling. De decoder is aangesloten via de scartaansluiting en via de V-tape aansluiting van de Beo 4 aansluiting kun je de kleuren wel veranderen maar daarna, als je het menu verlaat, blijft de instelling niet behouden maar keert terug naar het standaard fletse beeld.
Weet iemand waarom de instellingen niet behouden blijven ?
De Kpn kon mij geen antwoord geven en bij B&O wordt mij geadviseerd naar een B&O dealer te gaan.
De dealer wil mij allen een nieuwe tv verkopen maar ik denk dat het technisch mogelijk zal zijn om de tv te laten werken met Interaktieve tv van Kpn.
Misschien ligt het aan het Motorola glasvezeldecoder of aan de intellingen op de tv zelf.Bij sockets kun je de scartaansluitingen configureren. misschien moet dit anders ingesteld worden.
Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft zodat ik alle diensten met elkaar kan combineren en dus een goedkoper abonnement kan nemen.
B.V.D.
Met vriendelijke groet,
Beovraag
Beste Beovraag,
Welk signaal stuurt de ontvanger naar de TV? Dus RGB, CVBS of iets anders? Dit is waarschijnlijk in te stellen in het menu van de decoder.
Beeldinstellingen opslaan middels de Picture Store Store opdracht (Beollink 1000), of V-Setup, Picture, Store (Beo4)