Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Link Frq in Almere

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 1 Follower

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya Posted: Sat, Nov 29 2014 4:56 PM

Hallo,

UPC is weer bezig.. de link frequentie is nu niet meer na aantal keren te hebben veranderd. Ik heb alle resterende frequenties veranderd maar geen is zuiver. 't wordt zo dubbel gegeven ik bedoel 't is twee kanalen tegelijk en je kan fijn stemming toepassen. Weet iemand 'n truc? P.s de hoofd antennen uittrekken dat weet ik maar ander oplossing??

Gr,

DoubleU
Top 150 Contributor
Posts 562
Bronze Member
DoubleU replied on Sun, Nov 30 2014 8:39 AM

Een sperfilter plaatsen. Deze filtert een frequentiegebied zodat je linkfrequentie vrij komt. Het risico is dan wel dat sommige zenders van UPC niet meer doorkomen. Experimenteren dus.

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Mon, Dec 1 2014 8:36 AM

Bedankt voor je reactie!

Maar is niemand uit Almere of Amsterdam die last van dit heeft??

Lijkt me sterk!

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Wed, Dec 10 2014 9:21 AM

Ik he gezocht maar zonder succes! weet je waar ik dit kan krijgen?

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Tue, Dec 16 2014 8:35 PM

Niemand met 't zelfde probleem??

HarleyD
Not Ranked
Posts 14
Bronze Member
HarleyD replied on Sat, Dec 27 2014 5:45 PM

Ik heb het zelfde probleem in Purmerend , daar is echt niets meer vrij.... had begrepen dat in Almere er nog een vrij kanaal was ? ( kanaal 480 ) .

Als oplossing heb ik het kabel signaal eraf gehaald en kijken we nu boven via de UPC decoder .... nadeel hiervan is ( wij hebben boven 3 link tv's ) dat wanneer er gezapt wordt iedereen zapt !

Ik ben al meer als 20 jaar B&O fan , huis staat van huiskamer , slaapkamer tot badkamer en keuken vol  , en het stukje extra betalen was nooit een punt , maar het weg vallen van mijn link systeem ( waar B&O overigens niets aan kan doen ) is echt iets waardoor ik sterk overweeg over te gaan naar een ander merk !

Succes , mocht je een oplossing vinden hoor ik hem graag !

ulfiyya
Not Ranked
Posts 79
Bronze Member
ulfiyya replied on Sun, Dec 28 2014 6:27 PM

Ja da's een van de eerste reden dat ik B&O koos, zonder dat is 't niks (niet B&O) bedoel ik.

Die 479 frq is niet meer. Zoals je ziet heeft  DoubleU sperfilter aanbevolen maar kon 'm via internet niet vinden. Jammer, niet zoveel mensen hebben hier op gereageerd..

Zodra ik heb wat gevonden laat ik 't weten.

Bedankt!

Page 1 of 1 (7 items) | RSS