Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Beoplay V1 USB probleem

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

Hero71
Not Ranked
Posts 79
OFFLINE
Bronze Member
Hero71 Posted: Fri, May 25 2012 4:16 PM

Hallo,

Wanneer ik een externe USB stick aansluit, capaciteit 2GB geformatteerd als MS-DOS (FAT) dan wordt deze herkend.

Wanneer ik een externe harde schijf aansluit, capaciteit 1TB geformatteerd als MS-DOS (FAT) dan wordt deze niet herkend. Ik zie gewoon NONAME verschijnen in de media player lijst en deze bevat geen inhoud. Mijn schrijf heeft een andere naam en bevat wel degelijk inhoud.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Mijn apparatuur voldoet aan de technische specificaties vermeld in de handleiding.

Bedankt,

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
OFFLINE
Bronze Member
Blackrix replied on Fri, May 25 2012 9:32 PM

Ik zou even contact opnemen met je dealer, die kan de vraag voorleggen aan B&O.

1983beo
Top 500 Contributor
Posts 127
OFFLINE
Bronze Member
1983beo replied on Sat, May 26 2012 1:26 PM

Hero,

 

wellicht is de USB harddisk die je hebt een harddisk zonder externe voeding en die van 2TB met externe voeding. dit geeft met meerdere apparaten problemen omdat de tv dan niet voldoende spanning levert om ook de usb van spanning te voorzien.

Hero71
Not Ranked
Posts 79
OFFLINE
Bronze Member
Hero71 replied on Sun, May 27 2012 9:26 AM

Allen,

Eventjes gezocht en gevonden.

Je dient de partitie te formateren als Master Boot Record, dan lukt het prima.

Mvg,

H

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Sun, May 27 2012 9:48 PM

Ik denk dat je bedoelt dat je de schijf als primaire met Fat32 moet formateren en niet als extented of dynamisch onder windows.

Een MBR wordt gebruikt bij een primaire schijf (en ook als je meerdere partities erop plaatst die onder extended vallen)

Een schijf formateren middels NTFS wordt vaak door mediaspelers niet gezien. Dat laatste wordt vaak gedaan als bestanden groter worden dan 4 GB. (video's)

Page 1 of 1 (5 items) | RSS