Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Playstation 3 aansluiten op een MX7000 imp

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 1 Follower

BO_virgin
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
BO_virgin Posted: Sat, Jun 2 2012 12:28 AM

Ik heb een mx7000 imp met (denk ik) een beo4 afstandsbediening.. In mijn menu kan ik niet veel vinden, alleen setup (tuning, timer, clock en sockets) en program list. Nu wil ik graag mn ps3 eraan koppelen, ik heb 'm aangesloten op de av2 ingang, bij sockets av2 op 'v aux' gezet.... Maar als ik naar 'list' ga.. zie ik geen v aux. 

 

Kan iemand mij helpen? :D

BO_virgin
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
BO_virgin replied on Sat, Jun 2 2012 12:53 AM

Ik ben nu inmiddels zo ver dat ik 'v setup en v aux' aan list heb toegevoegd... 

 

 

Wauw. 

BO_virgin
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
BO_virgin replied on Sat, Jun 2 2012 12:53 AM

Ik ben nu inmiddels zo ver dat ik 'v setup en v aux' aan list heb toegevoegd... 

 

 

Wauw. 

BO_virgin
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
BO_virgin replied on Sat, Jun 2 2012 12:53 AM

Ik ben nu inmiddels zo ver dat ik 'v setup en v aux' aan list heb toegevoegd... 

 

 

Wauw. 

BO_virgin
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member

De vraag nu is hoe moet ik mijn ps3 aansluiten op de tv? Ik heb geen ander apparatuur aan de tv gekoppeld... Moet ik de scart in av1 of av2 doen? En wat moet ik vervolgens bij sockets doen?

 

Help :(

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder

Je moet gewoon een van de scart via sockets benoemen als vtape of dvd/cdv. Middels een scartblokje van composiet naar scart, kun je de ps3 met de gele tulpplug voor video en rood/wit voor audio verbinden.

 

Vervolgens de ps3 opstarten door de aan/uit toets meerdere seconden vast te houden. Daardoor start de ps op in een lage resolutie met beeld op de gele tulp.

Page 1 of 1 (6 items) | RSS