Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Alternativ til QXL

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 0 Followers

Dillen
Top 10 Contributor
Copenhagen / Denmark
Posts 13,191
Founder
Moderator
Dillen Posted: Sun, Jul 12 2015 8:08 AM

Er der nogle, der stadig kan finde ud af at bruge QXL efter den seneste "opdatering"?
Jeg kan ikke.
Og ud fra hvad jeg kan læse på Trustpilot og andre steder, er jeg ikke den eneste.
Jeg tænker lidt på, om det ville være en idé at få pustet lidt liv i et alternativ som f.eks.

www.yah.dk

Det er tilmed gratis at bruge.
Nogle tanker ?

Martin

Morfeus
Not Ranked
Posts 5
Bronze Member
Morfeus replied on Sun, Jul 12 2015 6:41 PM

Hej Martin.

Jeg har også opgivet at overskue QXL,, det er noget makværk de har fået lavet med den " såkaldte opgradering ". Jeg har tidligere handlet adskillige hundrede vinylplader på siden, til stor tilfredsstillelse. Så købte en andet firma desværre sitet og indførte et gebyr for hver handel på fem kroner. Det ødelagde min lyst til at handle flere plader. Jeg har også handlet lidt B&o dele på siden, men det er helt *** nu. Desuden bryder jeg mig heller ikke særligt meget om ejernes forretnings metoder, - for mig er de amoralske!!!

Den nævnte hjemmeside rummer faktisk også flere tidlige sælgere og købere fra QXL. Så jeg vil da gerne støtte op om dit forslag.

MVH Allan

Page 1 of 1 (2 items) | RSS