Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

kapotte epron

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

Patriek1
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
Patriek1 Posted: Thu, Aug 20 2015 1:02 PM

Na een grondige verbouwing waarbij ik mijn Beomaster 4500 van de muur heb gehaald, ging ik deze vol goede moed terughangen.

Helaas in de display verscheen het woordje code en ik kon hem niet meer aan de praat krijgen. Na overleg met de B&O dealer mijn Beomastyer daar naar toe gebracht. Hij gaf aan dat mogelijk de lithiumbatterij was leeggelopen en dat deze ivm de leeftijd niet meer opgeladen kon worden. Mogelijk zou met een nieuwe lithiumbatterij het problem zijn opgelost. Helaas na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat de epron leeg was en niet meer geprogrameerd kon worden. Met andere woorden einde Beomaster 4500.

Dit gaat me erg aan mijn hart. Kan iemand mij bevestigen dat het einde verhaal is of zijn er nog te onderzoeken opties.

Tevens de vraag waar ik eventueel nog glazen bedieningspanelen kan kopen. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Verder heb ik nog 2 redline 60.2 boxen te koop. Voor €25,- zijn ze van jou.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Fri, Aug 21 2015 8:04 AM

STUUR BLACKRIX, IPAUL OF MIJ NAAR EEN PM..

ER ZIJN NOG GENOEG OPLOSSINGEN.

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Sat, Aug 22 2015 4:34 PM

Lege EEPROM door een lege Lithium batterij? Vreemd verhaal. Na het vervangen van de Lithium batterij moet je wel alle instellingen opnieuw maken, want de lithium cel zorgt voor de Back-up van die gegevens. Einde BeoMaster 4500 lijkt mij erg stug.....

robbie25
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member
robbie25 replied on Fri, Aug 28 2015 7:02 PM

hoi, ik heb wel interesse in de redline speakers. Ik neem aan in goede werkende staat?

even afhandelen per pb?

Page 1 of 1 (4 items) | RSS