Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Valg af Blueray afspiller

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

casperfalden
Not Ranked
Posts 59
Silver Member
casperfalden Posted: Fri, Sep 25 2015 10:41 AM
Jeg skal erhverve mig en Blue Ray afspiller til et BV8-26 - er der nogen der kan anbefale en god afspiller jeg kan styre over PUC. Kravene er følgende:

- Max 32 cm bred og 35dyb (Højde underordnet)

- Vertikal afspiller til at placere bagpå tv har ingen interesse da den skal stå i et skab

- Gerne Netflix og HBO Nordic

- Gerne DLNA

- Pris helst max 1500,-

Pft

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
Gold Member

Hej casperfalden,

du skriver, at du har en BV8-26.

Har du kigget efter i dens puc-liste, hvilke mærker, der allerede er understøttet.

Måske kan du finde en BRP, der matcher en af koderne dér.

Hvis du vil investere i en puc-opdatering, er du mere fritstillet.

Find frem til en player, der kan det, du har brug for og spørg hos B&O-forhandleren, om der findes en kode til den.

Jeg kan ikke umiddelbart anbefale nogen - men det burde være nemt at finde ud af, hvad de forskellige, der er på markedet, kan tilbyde. Til en 8-26 behøver det jo ikke ligefrem at være en OPPO eller lignende.

MM

There is a tv - and there is a BV

casperfalden
Not Ranked
Posts 59
Silver Member
Hej MM

Jeg har tjekket og kan se jeg ikke kommer udenom en opdatering - der er ikke lagt koder ind til hverken Apple TV eller den Stofa boks jeg har.

Hdmi switch skal jeg også have kigget på - det er vel noget Gefen jeg skal se på.

Så det bliver noget med jeg finder den BRP jeg gerne vil have og får den lagt ind sammen med det andet.

Har prøvet at google mig frem til seneste SW version til BV8-26 samt hvad jeg skal trykke for at se hvilken version mit har men har ikke kunnet finde noget - ved du det eller hvor jeg kan finde svaret?

VH Casper
Page 1 of 1 (3 items) | RSS