Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beoplay A9 en Apple Time Capsule

rated by 0 users
This post has 0 Replies | 0 Followers

jpvr74
Not Ranked
Posts 17
Bronze Member
jpvr74 Posted: Mon, Dec 14 2015 6:59 PM

Hoi,

Sinds een paar dagen heb ik een Beoplay A9 MK2 thius staan. Daarnaast heb ik een Apple Time Capsule met mijn muziek (mp3 en wav) en een Sonos Connect. Tot op heden had ik een oude Beoplay A8 (nog met een grote Iphone connector bovenop) en dat werkte prima: zowel vanaf mijn Ipad, Iphone als Mac kon ik mijn muziek afspelen èn (niet onbelangrijk) het volume regelen. De Sonos zat met de bekende rode en witte stekkertjes in de A8 en was ingesteld op variabel volume.

Met de A9 lukt dat niet: aangesloten met de stekkertjes valt het volume van de A9 steeds terug (na pauze of uitzetten) naar een heel laag niveau. Ondanks de instellingen in de Beosetup app. Als ik de Sonos op een vast volume zet start de A9 wel op het goede volume niveau, maar kan ik het volume niet meer handig handmatig regelen (sowieso niet vanaf mijn Mac, zie daar geen Beomusic app voor).

En als ik alleen met de Beomusic app werk (wat dus niet handig is omdat die niet op de Mac beschikbaar is), zie ie de muziekbestanden op mijn Time Capsule wel (opvallend genoeg overigens via één van de Sonossen), maar kan ik die niet afspeken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit wel werkend krijg? Wil dus idealiter vanaf mijn Mac, Ipad of Iphone de muziek vanaf mijn Time Capsule op de A9 kunnen afspelen en het volume regelen.

Dank voor de hulp!!

Page 1 of 1 (1 items) | RSS