Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Iemand ervaring met Dune HD max (of duo) ?

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 1 Follower

Rombeek
Top 500 Contributor
Posts 105
OFFLINE
Bronze Member
Rombeek Posted: Thu, Jul 26 2012 12:21 PM

Ik overweeg m'n huidige Tvix 6600 te gaan vervangen voor een Dune HD max of duo; iemand er ervaring mee / staat ook in PUC-lijst?

 

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning replied on Thu, Jul 26 2012 5:07 PM

Ja,ik!

Staat in de puc lijst en werkt SUPER!

 

jpvr74
Not Ranked
Posts 17
OFFLINE
Bronze Member
jpvr74 replied on Sat, Jul 28 2012 7:47 AM

Ik heb ook een Dune HD Max, heb hem niet in de PUC staan maar bedien hem met mijn Iphone, werkt ook prima. Eén opmerking: apparaat heeft 2 standby standen, een "warme" en een "koude". In de "warme" kan je hem direct met de afstandsbediening aanzetten, in de "koude" stand moet je het fysieke knopje op het apparaat gebruiken. Ik heb hem in de laatste stand staan, omdat in de andere stand het apparaat veel geluid blijft maken en te warm wordt. Dat vind ik minder. 

Is er overigens recent een firmwareupdate van de BV10 geweest? Dan kan ik die wellicht combineren met een aanpassing van mijn PUC-lijst :-)

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning replied on Sat, Jul 28 2012 8:35 AM

@jpvr74 je moet naar de instelling opstarten gaan en dan systeem uit aan vinken!

Dan gaat hij in standbye gewoon uit.

Je moet wel het boekje lezenWink

Hij staat al heel lang in de Puc lijst,volgens mij onder dune prime

Dune codeert ook die nieuwe geluids formaten,en zet die om naar gewoon Dts.moet je natuurlijk wel aanvinkenSmile

Je hebt dus altijd geluid.

Aanrader.

jpvr74
Not Ranked
Posts 17
OFFLINE
Bronze Member
jpvr74 replied on Sun, Jul 29 2012 8:09 AM

boekje? boekje? Da's zo jaren 80 :-) op de Dune site staat wat ik bedoel, je hebt twee standby versies en in mijn geval (de speler staat in een kastje, hij is niet echt om aan te zien) moet ik hem dus op de hieronder als 'note'vermelde versie zetten, om te voorkomen dat ie geluid blijft maken en warm blijft worden. Nadeel is dus dat je hem niet meer met de ab aan kan zetten:

Pressing the POWER remote control button switches the player to the Standby mode. In this mode the internal HDD (if installed) is turned off, as well as the video output, but the device does not switch off completely.

To activate the player from the Standby mode, press the POWER remote control button once again. The player will be switched on immediately (within several seconds). Note: you can also configure the player to power off completely when pressing the POWER remote control button (see Setup / Miscellaneous / Advanced / "POWER" remote button).

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning replied on Sun, Jul 29 2012 9:41 AM

Je gaat naar instellingen.

Dan ga je naar diversen.

Je ziet dan een symbool van een stekker ( opstarten)

 Dan zie je "power" toets: systeem uit

                                         Standby mode

Je moet dan systeem uit aanklikken.

Nu kan je hem gewoon in 'koude' stand via de afst.b aan zetten.

Probeer dat eens.

 

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
OFFLINE
Bronze Member
koning replied on Sat, Aug 4 2012 9:13 AM

En?

Werkt het

Page 1 of 1 (7 items) | RSS