ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ik heb onlangs een Beolink 7000 gekocht in Duitsland (Ebay). Uit de advertentie bleek wel dat de batterijen waarschijnlijk kapot waren. Zolang het ding in de oplader zat deed alles het, althans bijna..
Ik heb een nieuwe set batterijen gekocht, toevallig ook weer via Duitsland, en geplaatst. Opladen ging perfect, werd ook niet meer heet als hij in de oplader stond.
Ik las op het forum over problemen, met het backlight, en merkte op dat ook bij mijn apparaat het blauwe backlight niet functioneert. Niet zo'n ramp, want als je goed kijkt is de bediening wel af te lezen. De rest werkt prima, ook tweeweg.
Wat niet werkt is, als je de Beolink neerlegt, dan zou die omhoog moeten komen met het bovenste deel.
Iemand enig idee waar dat aan ligt (ja, motortje kapot of zo) maar vooral wat ik tegen ga komen als ik hem open maak? Ik ben absoluut geen techneut, heb dan wel de batterypack gesoldeerd, maar of je meer aan mij moet overlaten.....
Iemand een idee?