ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hejsa alle i forummet
Jeg har en Beosund 9000 i mit soveværelse sat op som "Master" i option 2.
Derudover har jeg en beolab 3500 i mit køkken og en beolab 2000 i mit badeværelse - alt fungerer super over Masterlink.
Nu har jeg så købt en brugt Beosound 3000 (SW 3.4 version) og vil have den som "Slave" i stuen.
Mit problem er, at jeg simpelthen ikke kan få det til at virke. Jeg har sat Beosound op til option 5 - forbindelsen virker (Jeg har testet med min beolab 2000). Men Beosound 3000 vil bare ikke "gå på net".
Kan setuppet overhovedet lade sig gøre? Eller har jeg overset noget?
På forhånd MANGE tak for hjælpen - jeg er ny på forum så håber jeg har spurgt det rigtige sted.
Jacob
Hej Jacob
Download Masterlink Manualen her på Beoworld. Du skal sikkert sætte BS3000 op i option 4. Det er muligt at BS 3000 skal være i option 2, og BS9000 i option 4. Betjening i option 4, er at bruge LINK + Radio, LINK+CD, osv med LINK foran.
Hej Fritz
1000 tak for hjælpen, jeg var ved at blive vanvittig over at jeg ikke kunne få det til at virke.
Det hjalp at trykke LINK foran på fjernbetjeningen - helt perfekt
Bedste Hilsener
PS: JegeEr ny i det hersens forum halløj - er der noget jeg skal trykke på for at afslutte tråden/anerkende din hjælp?
Hej Jakob
Ikke hvad jeg ved.
Godt at det virker.
mvh/fritz