ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Eigen huis, nieuwe auto, nieuwe B&O spullen. Het gaat je goed in deze crisis tijd!
Brengen & Ophalen
Crisis waar?
Alleen maar jaloers hoor Nick! Wat dat betreft heb je het al goed voor elkaar voor iemand van 20
Enne "koning"... ook 20?
Van geest wel....haha....das lang geleden
Sorry voor de afwezigheid maar ben weer is terug, ben druk op zoek naar een huisje vandaar heb ondertussen al 2 beolab 3's erbij anthracite met wall mount.Sinds ik bezig ben met een eigen huis en van alles en nog wat moet kopen electronica,meubels etc etc probeer ik toch beolab 5's maar tweedehands te kopen. Heb een paar gevonden op marktplaats voor een mooi prijsje van 7000 alleen weet ik niet veel van b&o en heb geen idee of die dingen lang mee zullen gaan anders toch maar nieuw halen.weet niet of er een link geplaatst mag worden anders had ik dat wel even gedaan.
Was van de week bij Fred baak en die heeft nog een mooie set beolab 5 in de aanbieding staan ,is dat misschien niet iets voor jou Nick?
Heb je toch wat meer zekerheid dan dat je koopt van Marktplaats.
Niet alles tegelijk, eerst de nieuwe auto
koning: Was van de week bij Fred baak en die heeft nog een mooie set beolab 5 in de aanbieding staan ,is dat misschien niet iets voor jou Nick? Heb je toch wat meer zekerheid dan dat je koopt van Marktplaats.
heb toch maar besloten om voor nieuwe te gaan maar toch bedankt.@ Lesliemet de auto moet ik nog wachten eerst deze weg dan pas een nieuwe :Pheb ondertussen een beovision 11 46 inch met witte cover gekocht voor in de slaapkamer.BeoVision 11-46 DVB DUAL T2/C/S2 HDD Modul Beo4 afstandsbedieninggemotoriseerd muurbeugel4 x 3D- brillenSamsung BD-ES7009 met muurbeugel zodra ik die binnen heb zal ik foto's maken.en me doel is het volgende:in de slaapkamer dus die tv met:2x Beolab 12-3 Beolab 11 woonkamer: 2x Beolab 5 2x Beolab 3 Beosound 5 Beovision ??
word wachten welke tv wil rond de 65 inch maar dan met ultra HD dus word wachten of b&o met zoiets zal komen.
Top man!
Ben nu wel heeeeel beniuwd hoe dat er uit gaat zien. We love pictures!
Ben ook benieuwd.
De bv11 is die trouwens al leverbaar?
ja niet op voorraad maar dan gewoon een weekje of twee wachten.
4-3D brillen voor de BV11 in de slaapkamer? Wil je extra diepte?
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.
@Leko, ben eigenlijk heel benieuwd van wie dat prachtige gezicht is op je Avatar?
Zij heet Parminder Nagra. Actrice die heeft meegespeeld in o.a. ER, de ziekenhuisserie, die helaas is afgelopen.
By the way: Zijn er al foto's?
Blijkbaar nog niet
Kan ook duren. Eerst rolletje vol maken, dan ontwikkelen, ophalen.
Nou ja, zelfs dat gaat nog sneller dan foto's op Beoworld te zetten
heb hem eindelijk
straks even als me pa langs komt hem eruit halen.
Dat zijn pas sinterklaas kado's.....
en ja deze kunnen er ook bij:
voor diegene die hem nog niet gezien had:
ja ik weet bagger kwaliteit fotos maar die camera van die iphone is natuurlijk zo super slecht rot ding.
Beofan53:Dit alles ziet er zeer veelbelovend uit. Zeker in vergelijking met de kleine speakers op de achtergrond. Veel plezier met je aanwinsten. Ben benieuwd naar het totaalbeeld en je ervaringen! Enjoy it!
Veel plezier met je aanwinsten. Ben benieuwd naar het totaalbeeld en je ervaringen!
Enjoy it!
Heel erg bedankt, totaal beeld duurt nog wel even eerst een eigen huis vinden.