Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beolink Gateway & IHC

rated by 0 users
This post has 1 Reply | 0 Followers

Rudi Pedersen
Top 500 Contributor
Herning, Denmark
Posts 125
Bronze Member
Rudi Pedersen Posted: Fri, Aug 4 2017 9:57 PM

Hej

Jeg skriver på dansk, da mit budskab henvender sig til IHC brugere, som stort set kun er danskere.

Jeg har både Beolink Gateway og IHC og har en række opsætninger og programmeringer via dette. Seneste har B&O opdateret Beolink2 app og IHC, så man kan styre ressourcer i eks gardiner, lys osv.

Jeg vil også gerne kunne lave termostater på Beolink2 app fra IHC, men dette findes ikke endnu ikke i firmwaren på Gateway.

Jeg har forespurgt Morten Nogra Hemmingsen fra B&O, som er én af teknikerne på Gateway. Han siger det ikke endnu er planlagt, da efterspørgsel på Gateway & IHC er få.

Er der ikke mange brugere i DK, hvor enten medlemmer her eller forhandlere har dette øsnke - er jeg den eneste ;-)

Hilsen Rudi

Nirosan
Not Ranked
Posts 5
Bronze Member
Nirosan replied on Sun, Nov 26 2017 11:35 AM

Hej Rudi

Tænke om du evt. kunne hjælpe med et spørgsmål.

Jeg har tidligere boet i et hus med IHC hvor der var LK IR øjer, og da jeg nu er flyttet og har fået en ny bolig hvor jeg har fået IHC igen men uden LK IR. Mit spørgsmål er om BLGW kan tage i mod ir kommando fra beo4/one, så man kan styre lyset uden at skulle nogen app. Syntes ikke lige at jeg kan få det til at virke, og er låst lidt fast

Hilsen Mogens

Page 1 of 1 (2 items) | RSS