Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Wat is een beovision 3 nog waard ?

rated by 0 users
This post has 7 Replies | 0 Followers

Spencer
Not Ranked
Posts 12
Bronze Member
Spencer Posted: Sat, Oct 6 2012 7:40 PM

Ik heb het oud materiaal van mijn ouders te koop gezet.

De 2300, versterkers en luidsprekers gingen snel de deur uit, maar de beovision is er nog.

En die werkt nog prima, kleurgetrouw.

Weet er iemand welke prijs kan gevraagd worden ? En waar ik best kan adverteren  (buiten deze forum) ?

koning
Top 25 Contributor
holland
Posts 4,220
Bronze Member
koning replied on Sat, Oct 6 2012 7:43 PM

Ik denk dat je die aan de staatstenen niet meer kwijt komt.

Vaak willen ze hem hebben inclusief afst.b en dan voor een 100 euro.

Ik geef je weinig kans,maar je zou hem op Marktplaats kunnen zetten...niet geschoten is altijd mis!

Spencer
Not Ranked
Posts 12
Bronze Member
Spencer replied on Sat, Oct 6 2012 7:49 PM

Ik begrijp dat, in een wereld waar alles digitaal moet, een beeldbuis zonder HDMI nog maar weinig kansen heeft.

Maar aan 100€ gaat ie gewoon naar de kleinkinderen die nu op kot gaan.

Toch dank voor de info.

pentalex
Not Ranked
Posts 39
Bronze Member

Zelf bewaren en er nog van genieten is het beste wat je ermee kunt doen. Het is een goede televisie, waar niets mis mee is, maar 100 euro is inderdaad wat je ervoor kunt verwachten via Marktplaats.

Leko
Top 500 Contributor
Posts 164
Bronze Member
Leko replied on Sun, Oct 7 2012 10:05 AM

Bij mij in de huiskamer staat nog steeds een 3-32.

Het is gewoon een hele goede tv, die nog steeds niet onderdoet voor een lcd, plasma o.i.d. Alleen jammer dat er zo'n grote kast achter zit.

Voor de rest zou ik hem voorlopig nog niet kwijt willen. Als ik bij mijn familie diverse platte tv's zie, met een inferieure kwaliteit, denk ik: Prima t.v. Voorlopig niets aan doen.

WiBi
Not Ranked
Rijnmond
Posts 7
Bronze Member
WiBi replied on Sun, Oct 7 2012 1:32 PM

Heb ook nog steeds een BV3-32 in de woonkamer staan en heb ook nog geen behoefte iets anders te kopen. Komt denk ik ook omdat ik niet zo'n tv/film kijker ben. Beeld is en blijft uitstekend,beter dan de BV6-23 die we ook hebben staan.

Spencer
Not Ranked
Posts 12
Bronze Member
Spencer replied on Sun, Oct 7 2012 5:14 PM

Nogmaals dank voor de vriendelijke raad. Smile

Robert
Top 500 Contributor
Holland
Posts 204
Bronze Member
Robert replied on Wed, Oct 10 2012 8:01 AM

Prijzen zijn tussen 100 en 450 euro afh van matige staat tot garantie van B&O dealer, dat zie ik de laatste maanden zo op internet.

Een BV32 met toen optionele antireflex ruit en dolby kit zijn meer waard.

Plaats een goede beschrijving en ook een foto van de aansluitingen achterop en van de sticker daar. Uw kansen op een goede prijs nemen dan toe. Een foto van een TV aan geeft ook meer vertrouwen.

Ik zou ervoor kiezen om de prijs af te spreken zonder afstandbediening BEO4 met de vermelding dat je die voor 65 euro aan de BV3 koper verkoopt!

Groet, Robert

Page 1 of 1 (8 items) | RSS