Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Salg af BeoCenter - Kan det betale sig?

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 0 Followers

JohanKristian
Not Ranked
Posts 8
OFFLINE
Bronze Member
JohanKristian Posted: Thu, Dec 13 2012 6:50 PM

Hej. Jeg går og overvejer om jeg skulle sælge mit BeoCenter 9300 + BeoVox 100. Men problemet er at cd-afspilleren ikke virker i anlægget, men ville det kunne betale sig at betale for at få det lavet, og så sælge det lige bagefter så der stadig er ca 2 års garenti på? 
Det skal siges at jeg gav 1500,- for anlægget, og ca 1000,- for højtalerne i sin tid, og ingen af delene fejler noget ud af cd-afspilleren.
Hvad vil sådan et anlæg + højtalere kunne sælges for?  

Anders Jørgensen
Top 200 Contributor
Denmark
Posts 350
OFFLINE
Bronze Member

Undersøg på bla. dba, gul og gratis hvad en 9300 cirka pris ligger på.

Alt afhænig af hvor du bor så er det bedst at få den set efter af en fagmand. Det vil altid give en ekstra form for garanti ved salg.

Typisk er det nok ikke cd afspilleren men andre småting der gør at den ikke fungerer. Martin(Dillen) bor tæt på København og kan servicere anlægget ordentligt til en fair pris.

Spørgsmålet er om du kan finde en køber da de mindste fejl trækker ned ved salg og en 9300 hvor kun radio er funktionel er ikke attraktiv. Båndoptager bruges af få mennesker nu omstunder så er mere ligegyldigt.

Så send en privat besked til Martin(Dillen).

JohanKristian
Not Ranked
Posts 8
OFFLINE
Bronze Member

Altså jeg kan se at der er en der sælger samme anlæg med samme højtalere til 4500,- 
Men anlægget har været til salg i over en måned, så det virker til at det er sat for højt. Vil mellem 3500-4000,- være en nogenlunde pris?
Mht cd-afspilleren har Martin(Dillen) set på den, men da jeg sendte den i en forkert indpakning skal cd-afspilleren udskiftes.
Og anlægget bliver selvfølgelig repareret af en autoriseret B&O reperatør så jeg er sikker på at det er i orden, og så der også er 2 års reklamationsret på :-) 

Page 1 of 1 (3 items) | RSS