ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo,
wij hebben nog een 20 jaar oud maar goed werkend b&o systeem in een kamer voor de kleinkinderen staan.
een beovision 3 met dvd speler nu wil een graag een beocord 8000 hierop aansluiten om de oude videobanden uit het stof te halen.wie kan mij vertellen hoe ik deze aan moet sluiten? groetjes judith
Dat is gelukkig gemakkelijk. Zorg voor een scart kabel. Zie in de gebruiksaanwijzing waar die kabel op de TV ingestopt moet worden en geef in het menu aan (staat ook in de gebruiksaanwijzing) dat er een videorecorder is aangesloten. Uiteraard is dan alles met de huidige ab te bedienen. Succes!
Is het gelukt? Er is een volledige bedrade SCART kabel nodig. Via de SCART kabel gaan de signalen van de afstandbediening van TV naar BeoCord 8000. (en natuurlijk beeld en geluid). Daarom is een SCART met volledige bedrading nodig.
Via de knop MENU dan de instellingen aangesloten appartuur nalopen.
Ja! Super bedankt ik wist niet dat ik hem aan moest melden bij de afstandsbediening 😅
het was allemaal zo gepiept! Dit kan nog wel paar jaar mee😂