ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Weet iemand of je Beosystem 3 kan verbinden met tv stand Beovision 7?? (Daar heb ik nu een andere tv op zitten vandaar)
Ik las ergens dat er een speciaal kabeltje te bestellen is welke je in de Beosystem 3 aansluit op de print en op die manier de tv stand kan laten draaien.
Ik hoor graag. Groet, Hilbert den Boef
Bij een Beovision 9 komt er uit het BS3 een kabeltje die in de connector van de stand wordt gedaan. Dat kabeltje zit intern in het system 3, dat klopt. Maar het connectortje die aan het uiteinde zit, past niet met de connector van de stand. Dus op dat kabeltje zal een andere connector moeten. Het lijkt mij in eerste gedachte niet logisch dat er een kant en klare kabel voor is. Want in het geval van een BV7 poot, wordt doorgaans een BV7 geplaatst met de juiste connector in het chassis.
Die connector zit samen met andere connectoren, zoals de ML direct op de printplaat. Dus daar zit geen kabel achter in die je kunt overzetten.
Beste Beobuddy,
Allereerst bedankt voor je antwoord.
Wat ik alleen niet begrijp is dat ik nergens iets kan vinden over dat betreffende kabeltje, ook niet in de BV9 handleiding.
Zit dit kabeltje in de BS3? (heb ik niet kunnen vinden) of wordt deze bijgeleverd bij de BV9? Dan zou er toch een bestelnummer moeten zijn?
Ik hoor erg graag. Groet, Hilbert
Het kabeltje is geen losse accessoire. Het maakt onderdeel uit van de BS3 als deze in de BV9 origineel is geplaatst.
Het nummer van het kabeltje zal vast wel terug te vinden zijn in het servicemanual van de BV9. Daarna zul je nog een verloopkabel moeten maken voor naar de stand van de BV7.