Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Streaming fra grammofon med Airplay

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 1 Follower

Jan Præst
Not Ranked
Denmark
Posts 34
OFFLINE
Bronze Member
Jan Præst Posted: Sun, Feb 14 2021 9:29 AM

Er der nogen med erfaring der kan anbefale løsning med en stand alone grammofon som kan streame lyd direkte via Airplay? 

Hilsen Jan

Regards

Jan Præst

BeoLap 17, BeoLap 3500, Beosound 35, BeoSystem 4, BeoPlay A2 Active, Beovision Eclipse 55, Beoplay E8 2.0, Beolap 19

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Hej Jan,

jeg ser, at du har andre NL-kompatible produkter i dit setup.

Du kunne købe dig en M3 og tilslutte din grammofon dertil via line-in tilslutningen.

Deaktiver alt - bortset fra Beolink/NL - kald den Grammofon og gem den væk.

Såsan vil du kunne distribuere lyden fra grammofonen (når pladen er lagt på) til ethvert af dine NL-produkter.

Godt nok ikke via Airplay, men brugbart i et B&O-setup.

Du kunne - på tilsvarende måde - bruge line-indgangene på dine andre produkter........brugen af en M3 eksklusivt er bare lidt mere elegant.

P.S. Jeg kender ikke nogen Airplay-dims med line-in, der så også distribuerer lyden derfra - de er kun modtagere/receivere.

 

MM

There is a tv - and there is a BV

Jan Præst
Not Ranked
Denmark
Posts 34
OFFLINE
Bronze Member

Tak. Frygtede lidt svaret. Jeg har ikke brug for flere løse højttalere, så selv om M3 ikke er en herregård, så alligevel...

Det optimale ville jo være at grammofonen alene - via Airplay eller Wisa - kunne streame. Det er klart ønskescenariet.

Jeg må i tænkeboks... ;-)

 

Hilsen Jan

 

Regards

Jan Præst

BeoLap 17, BeoLap 3500, Beosound 35, BeoSystem 4, BeoPlay A2 Active, Beovision Eclipse 55, Beoplay E8 2.0, Beolap 19

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Jan Præst:

Jeg må i tænkeboks... ;-)

Hilsen Jan

....og hvis du finder en løsning, så husk lige at fortælle os om den.

MM

There is a tv - and there is a BV

Page 1 of 1 (4 items) | RSS