Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

GEZOCHT/HULP Beovision MX serie Motor Base

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 0 Followers

dinkelstefan
Not Ranked
Posts 1
OFFLINE
Bronze Member
dinkelstefan Posted: Mon, Mar 22 2021 4:24 PM

Beste leden,

Ik heb sinds een tijdje een Beovision MX 8000 en ben er erg blij mee. Echter zou ik deze TV graag uitbreiden met een Motor Base. Helaas kan ik nergens een dergelijke stand vinden. Weet iemand waar ik zo'n standaard zou kunnen vinden of heeft iemand er nog een over?

In principe heb ik alleen de bodemplaat nodig omdat ik al een motor met koppelstuk heb, maar in combinatie met een motor is ook prima. (evt voor een ander model).

Hieronder een voorbeeld van de standaard die ik zoek

 


Alvast bedankt

Johan
Top 200 Contributor
Bolsward, NL
Posts 450
OFFLINE
Gold Member
Johan replied on Mon, Mar 22 2021 7:43 PM

Hallo en welkom!

Komen deze stands (met tv en zelfs een Beo4) niet regelmatig voorbij op marktplaats dan? Voor een paar tientjes? Ik heb even op BeoCentral gekeken en het lijkt erop dat de MX6000 en 7000 dezelfde kast hadden, en waarschijnlijk dus ook dezelfde motorstand.

Op marktplaats staan momenteel best wat MX tv's te koop, en ook losse stands: https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tv-s-overige-tv-s/m1677481339-b-o-met-motordrive-standaard-voor-de-liefhebber.html?previousPage=lr

Hoop dat dit helpt.

Groet, Johan

Johan
Top 200 Contributor
Bolsward, NL
Posts 450
OFFLINE
Gold Member
Johan replied on Mon, Mar 22 2021 7:53 PM

Nogmaals lezend zie ik dat je de ronde aluminium voetplaat bedoelt. Toch denk ik dat marktplaats en wat geduld je verder zouden moeten kunnen helpen.

Page 1 of 1 (4 items) | RSS