Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

BM5 zonder AUX

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 0 Followers

JeroenBrinks
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
JeroenBrinks Posted: Mon, May 3 2021 7:02 AM

Mijn BM5 geeft in het beginscherm geen AUX aan. zijn er meer met dit probleem of is het softwarematig op te lossen?

Carolpa
Top 75 Contributor
Posts 1,700
OFFLINE
Silver Member
Carolpa replied on Tue, May 4 2021 1:46 PM

hallo Jeroen,

Heb je een Beosound 5(+Beomaster 5) of alleen de Beomaster 5?

Indien je de BS5 hebt dan moet een BEHRINGER - UFO 202, USB aansluiten. Dan wordt de AUX zichtbaar.

Volgens mij is dat niet het geval indien je alleen een BM5 hebt.

JeroenBrinks
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member

Ik heb de behringer. wanneer ik deze aansluit is er geen AUX zichtbaar en heb ik helemaal geen geluid meer. Dan moet ik de Behringer ontkoppelen en de BS5 opnieuw opstarten om hem uberhaupt iets te laten doen.

JeroenBrinks
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member

Ik heb zowel de BM5 als de BS5. Wanneer ik de Behringer aansluit valt al het geluid weg en is de BS niet te bedienen.

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Mon, May 10 2021 4:34 PM

De A.Aux komt inderdaad enkel in beeld als deze tijdens het booten van het systeem wordt waargenomen. Samen met de NAS instellingen etc, zijn dat extra mogelijkheden die enkel aanweizg zijn bij een compleet systeem van BM5 met BS5 bedieningspaneel.

De combinatie van problemen lijken op het eerste gezicht een voedings/Moederbord probleem. Bediening gaat ook via USB, net als de Behringer.

Page 1 of 1 (5 items) | RSS