Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Beolabs6000 gaan niet aan bij stand alone Beosound3000

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 1 Follower

Henki
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
Henki Posted: Fri, May 28 2021 12:46 AM

hi,

Ik heb mijn Beosound3000 met Beolabs6000 gelinked aan mijn MX4002. Dat gaat prima. Alles werkt op option 2.

Nu wilde ik de tv loskoppelen en de Beosound met de Beolabs stand alone gebruiken. (met aux voor itunes en een RX2 platenspeler met een switch)

Je zou denken linkkabel eraf, de Beolabs in de Beosound steken en A en V op option 1. Helaas... nu gaan de Beolabs niet aan.... De Beosound regaeert wel op option 1 en de cd speler etc ook.

(TV werkt wel stand alone. Maar die wilde ik wegdoen... TV werkt overigens met een Ziggo omzetting naar analoog kastje... )

Ben al de hele dag bezig. Kan het niet vinden. Wel vind ik de Beo4 een beetje raar doen, had de 'knoppen' op list aangepast en die reageren nu ook niet meer. Deze Beo4 heeft geen 'reset? ' knop...

Heb nu alles teruggezet en het werkt weer, dus de Beolabs zijn goed, de Beosound is goed.

Wat kan het zijn? Welke instelling zie ik over het hoofd? Hoop dat iemand me kan helpen.

Henki
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
Henki replied on Fri, May 28 2021 12:47 AM

Het lijkt wel of de Beosound blijft denken dat hij gelinked is...

 

comeonbert
Top 500 Contributor
Posts 163
OFFLINE
Bronze Member

 

De Beosound 3000 moet worden geprogrammeerd in optie 1

My B&O is B&O.

Henki
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
Henki replied on Fri, May 28 2021 8:37 AM

Zoals je kunt lezen hierboven, dat werkt dus niet.

 

comeonbert
Top 500 Contributor
Posts 163
OFFLINE
Bronze Member

 

Ja, met Beo4 List + Standby tegelijkertijd, dan List totdat je OPTION ziet naast Beo4, dan GA naar A.OPT en dan 1 GO

My B&O is B&O.

Henki
Not Ranked
Posts 6
OFFLINE
Bronze Member
Henki replied on Fri, May 28 2021 9:18 AM

Daar reageert hij niet op! En daarom ben ik hier. omdat het misschien iets anders kan zijn.

Alle standaard instellingen al geprobeerd.

Misschien een bepaalde volgorde van kabels eraf en aan etc?

 

Of de Beo4 is kapot?

 

 

comeonbert
Top 500 Contributor
Posts 163
OFFLINE
Bronze Member
comeonbert replied on Fri, May 28 2021 10:17 PM
Als de Beosound 3000 niet reageert op opdrachten van de Beo4, is deze mogelijk op de verkeerde optie ingesteld.
Is optie 1 ingesteld?
De Beosound 3000 bevestigt deze instelling met het kort knipperen van de rode LED.
Sorry, deze tekst is vertaald door Google.

My B&O is B&O.

Page 1 of 1 (7 items) | RSS