Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

BeoSound 3000 microprocessor gezocht

rated by 0 users
This post has 9 Replies | 1 Follower

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
OFFLINE
Founder
Hans Kroon Posted: Fri, Feb 11 2022 1:20 PM

Hallo allen, na de grote stroomstoring afgelopen dinsdag bij ons in de regio is mijn BS3000 gestopt met functioneren. Om te voorkomen dat deze een functie elders gaat krijgen, ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen. De dealer komt tot de conclusie MicroProcessor is kaduuk. ;(
Er zit een PIN code op maar er wordt niet naar gevraagd en via. ML zijn de verschillende componenten. Radio/CD/Aux wel te benaderen en te activeren, alleen stopt e.e.a na 5 minuten. Power en Timer Led branden continue.  

Alvast Bedankt Hans

Muzies and Enjoy the Music

Beouser66
Not Ranked
Posts 47
OFFLINE
Bronze Member
Beouser66 replied on Fri, Feb 11 2022 4:23 PM

Hi, 

maybe you have bigger chance to get answer

If you asked in english..

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Thu, Feb 17 2022 12:36 PM

Als er zoveel gebeurd via de achterzijde of op de achtergrond, dan moet je je afvragen of de processor daadwerkelijk is overleden. Er zijn meerdere oorzaken mogelijk die resulteren in het ogenschijnlijk dood lijken van het apparaat.

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
OFFLINE
Founder

Is mogelijk dat er een andere reden oorzaak is. Maar mij is dit door een B&O dealer verteld en daar ben ik op gaan varen. Maar als er een mogelijkheid is om de BS3000 te reanimeren of controleren dan hoor ik dat graag. Alles beter dan een functie elders voor zo'n mooi apparaat.

Groeten, Hans

Muzies and Enjoy the Music

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
OFFLINE
Founder

Sorry voor de dubbele post

Muzies and Enjoy the Music

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Thu, Feb 17 2022 4:02 PM

De snelste manier om daar achter te komen is een andere processor plaatsen. Dan weet je het gelijk.

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
OFFLINE
Founder

En dan zijn we weer terug bij af. Wie kan mij daaraan helpen en mij dan ook helpen?

Muzies and Enjoy the Music

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Thu, Feb 17 2022 5:32 PM

En dat is het hem nu.
Ik kan helpen, maar lever geen losse (zeldzame) processoren.

Met regelmaat worden er onderdelen gevraagd om te vervangen en blijken dan niet de oorzaak te zijn. Of dat er niet ESD veilig wordt gewerkt, waardoor het onderdeel als defect (DOA) wordt aangemerkt.

Hans Kroon
Not Ranked
Uddel, the Netherlands
Posts 43
OFFLINE
Founder
Hans Kroon replied on Wed, Feb 23 2022 10:31 AM

Hoi Beobuddy, ik heb je een mailtje gestuurd. Kunnen we een keer een afspraak maken?

Muzies and Enjoy the Music

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
OFFLINE
Founder
Beobuddy replied on Wed, Feb 23 2022 7:05 PM

Ik moet die even zoeken. Gebeurt wel vaker (helaas) dat sommige berichten wegzakken in de lijst.

Page 1 of 1 (10 items) | RSS