Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Century geen radio signaal!

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
Bronze Member
david266 Posted: Tue, Apr 9 2013 10:08 AM
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een century aan de muur hangen voornamelijk om cds te luisteren, maar nu wilde ik van de week de radio ervan eens gaan aansluiten via coax naar de kabelaar maar ik krijg met auto tune niks geen signaal en via handmatig slechts twee kanalen heel zwak die niet fijn te stellen zijn? Het signaal radio is zeker weten aanwezig op de coax naar de century, iemand een idee?

Mvg
Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member

Is de kabel wel goed, geen breuk in de kabel?

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
Bronze Member
Verschillende kabels geprobeerd coax en ook op direct inkomende kabel groen upc je merkt wel dat het signaal op die twee hele slechte zenders er alleen is bij aangesloten kabel zonder coax is de radio een en al sneeuw zegmaar het moet in de century zitten dus.

blackrix jij bent nogal technisch wat ik eerder heb gelezen, kan het een potmeter oid zijn, weet iemand welk deel radio is in de century, ik heb hem al eens opgengehaald om het deurtje clamper te fixen

Mvg
Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member

Heb je een schema van de Century? Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan alleen een potmeter. 

david266
Not Ranked
Netherlands
Posts 61
Bronze Member
Hallo blackrix,

Nee ik heb geen schema oid zal eens op het net zoeken daarnaar, want zo is er geen beginne aan

Bedankt
Page 1 of 1 (5 items) | RSS