ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Ivm met aanhoudende problemen met mijn BeoSound 9000 ben ik opzoek naar een vervangende PCB.De BeoSound 9000 heeft problemen met het detecteren van de cd's. Ik heb al de laser vervangen met een nieuw exemplaar wat ik nog had liggen, maar daarmee is het nog niet helemaal opgelost. Ik denk dat het probleem in PCB 15 zit, en ben dus opzoek naar een ander.Heb mijn dealer al gevraagd maar deze had desbetreffende print niet meer op voorraad. Ook kon hij deze niet meer bestellen.
Dus probeer ik het hier.
PCB15 is ONLY used in Mark 1 Beosound 9000 and does not exist in subsequent versions of Beosound 9000.
Therefore, the only place you are going to get one of these boards is from a broken down Mark 1
Regards Keith....
Wel de juiste laser erin gehangen?
Ikzelf heb hier een MK1 (met laatste software voor mkIII) met een CDM 12.6 loopwerk. Maar er is ook een versie daarvoor geweest met de VAM1255.
Ik heb de documentatie niet bij de hand, maar welke print is PCB 15? Zit die in de wagen bij het loopwerk?
Bedoel met detecteren het focusseren en daarna opstarten? Of uberhaupt de cd waarnemen?
Zit daar niet niet dat detectie oogje wat samenwerkt met het gedeelte in de clamphouder?
Kun je de TM tests uitvoeren met de cdspeler? Of wil dat al niet door het niet waarnemen?