ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hallo was gister bij de dealer en hoorde dat de inruilprijzen van de bv 10 en de bv 7 dramatisch laag zijn
de bs 5 en de encore zijn in prijs sterk gedaald en zijn dus als inruiler bijna niets meer waard
is eigenlijk toch schandalig vind ik niet ?
koop je een apparaat voor 5000 en na 6 maanden kost hij 3500 nieuw wil je hem dan na 1 jaar inruilen dan krijg je er als je geluk hebt nog 1500 voor dat was vroeger wel anders bij b&o en vaak de reden om voor het merk te kiezen
maar tijden veranderen
grt cvb
Vind ik ook!
Het is gewoon te duur,klaar uit.
5000 euro voor de BS5 kom op zeg.
als je ziet wat er in die schoenen doos zit lach je je helemaal kapot.
Vind ik niet.
Je kan van een dealer niet verlangen dat ie meer terug gaat geven dan wat het waard is. Dat was vroeger zo en nu niet anders.
Nee,tuurlijk niet.
maar zo als ik het begrepen heb,hebben ze de prijs verlaagd van de BS5,ja en dan krijg je er helemaal niks meer voor.
Bij de bs9000 hebben ze de prijs toch ook niet verlaagd!
De cd-speler was in die tijd een uit-ontwikkeld product. Evenals de laatste Avants. Een betere beeldbuis-tv van welk merk dan ook was er niet. Marktwaarde blijft dus hoog.
Vraag en aanbod, Koning. En de dealer zal daar in mee moeten gaan. Ze kunnen moeilijk 3000 euro teruggeven voor een BS5 en er mee blijven zitten, als die elders 1500 kost. Dat B&O de prijzen verlaagt kan de dealer ook niets aan doen.
Klopt.
geef de dealer ook niet de schuld,maar wel onze deense vrienden.
van 5000 voor 3650 is een fikse verlaging.lijkt wel zomer korting bij de bcc!
Is dit trouwens meer gebeurd een prijs aanpassing naar beneden dan wel teverstaan?
hallo
ja bij meerdere dingen
de dealer kan er niets aan doen en dat bedoelde ik ook niet
het zegt toch genoeg dat er geen ruchtbaarheid gegeven word aan de grote prijsverlagingen ( bang dat de klanten in opstand komen )
als ik zie in de grote stad hier hoeveel klanten er komen tegenover vroeger ..........