Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

problemen met mijn Beocenter 2000 T2101

rated by 0 users
This post has 0 Replies | 0 Followers

Yfun
Not Ranked
Posts 4
OFFLINE
Bronze Member
Yfun Posted: Sun, Apr 1 2012 4:40 PM

Hee iedereen,

 

Ik heb nu zo'n jaar geleden een beocenter 2000 op de kop getikt bij een tweedehands zaakje.

Helaas deed het cassette deck het al niet meer, maar het gaat mij vooral om het plaatjes spelen

dus ik heb hem toch gekocht. Er werd ook maar 15 euro voor gevraagd maar dat komt ook omdat de 

audio out aan de linker kant het niet meer deed, ik had dan ook twee boxen aangesloten op rechts.

 

Nu was ik laatst een lp aan het luisteren en uit het niets geeft de speler geen geluid meer, hij blijft wel doordraaien  maar produceert dus geen enkel geluid.. Dus ik heb al geprobeerd het stereo snoer er opnieuw in te doen, en ik heb de boxen nog eens op links aangesloten (die het dus nooit deed) en toen gebeurde er iets raars. ik hoorde nu wel heel zachtjes muziek uit de boxen komen maar met heel veel ruis erdoorheen. 

 

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?? ik hoop het want ik mis de muziek nu al :(

 

Groetjes, Ivan

Page 1 of 1 (1 items) | RSS