Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision AV9000 probleem!!

rated by 0 users
This post has 5 Replies | 1 Follower

Tyrone
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
Tyrone Posted: Mon, Dec 30 2013 12:21 PM

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Na het verplaatsen van de AV9000 geeft het display het volgende aan: SW.1.10  error 1.

de center heeft wel spanning,(anders geen error),maar de tv scherm doet niks, zelf het stand-by bolletje geeft geen rood/groen licht!

hiervoor heeft deze het altijd goed gewerkt.

hiervoor zat er beosystem 4500 , beolabs 8000 er op aangesloten.

weet iemand een oplossing. ik zou het zonde vinden als ik er afscheid van moet nemen.

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Mon, Dec 30 2013 1:39 PM

Is het netsnoer achter in het TV-deel goed aangesloten? En zit de ML connector die naar het control center gaat in de juiste aansluiting van de TV?

Tyrone
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
Tyrone replied on Mon, Dec 30 2013 2:19 PM

Hallo Blackrix,

Het netsnoer is goed aangesloten, want de control center heeft spanning anders doet het display het niet. 

en de masterlink kabeltje van de Control center gaat naar de tv met de aansluiting control center !

Leslie
Top 25 Contributor
the Netherlands City
Posts 5,423
Silver Member
Leslie replied on Mon, Dec 30 2013 3:01 PM

Ik kan je helaas niet helpen maar mocht het zo zijn dat je of de CC en/of de AV9000 nodig hebt als vervanger of voor onderdelen dan mag je bij mij er een ophalen voor nop!

Brengen & Ophalen

Tyrone
Not Ranked
Posts 3
Bronze Member
Tyrone replied on Mon, Dec 30 2013 9:55 PM

Bedankt voor het aanbod, ik hou me aanbevolen! ,maar ik zou graag deze weer normaal aan de praat krijgen.

Het zal wel een kleinigheidje zijn.

Kan het niet in de optie instellingen zitten, want ik ben vergeten voor het loskoppelen van de beomaster4500 de tv in de juiste optie te zetten?

In welke optie moet de AV9000 staan en hoe doe ik dat? .(Beo4-Beolink1000)

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Mon, Dec 30 2013 10:16 PM

Als de rode LED in het bolletje al niet aangaat is er wel meer aan de hand, waarschijnlijk een voedingsprobleem of een probleem met de processor.

Page 1 of 1 (6 items) | RSS