Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Apparaat toevoegen

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 0 Followers

GDekker
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
GDekker Posted: Sun, Feb 9 2014 6:47 PM

Goedenavond, 

Ik heb een vraag over het inleren van een code voor de universele afstandbediening Beo 4 in combinatie met het Beosystem 3 ze hebben 2 tv's.

Bij een klant staat dit systeem en hun hebben sinds kort een nieuwe tv aanbieder namelijk KPN.

KPN levert een nieuwe tv-ontvanger erbij: de Motorola STB Vip 1853. Nu wil ik deze kastjes inleren in het systeem. Want nu is de moeilijkheidsgraad dat er met 2 afstandsbedieningen gewerkt moet worden.

Graag zou ik weten of dit inleren van dit apparaat mogelijk is.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr. Gertjan

1983beo
Top 500 Contributor
Posts 127
Bronze Member
1983beo replied on Sun, Feb 9 2014 8:19 PM
Gert jan

Dit inleren moet in het beosystem 3 gedaan worden door de dealer. Het beosystem 3 bedient de KPN decoder. Hiervoor moet dus even een afspraak gemaakt worden met de dealer.

Let wel dat KPN geen analoog radio en tv signaal levert dus dat de radio als die er is niet meer gaat werken
GDekker
Not Ranked
Posts 2
Bronze Member
GDekker replied on Sun, Feb 9 2014 10:16 PM

Bedankt 1983beo,

Dus er bestaat geen andere mogelijkheid dan de dealer bellen?(mischien via de gebruikersinterface)

Is dit alleen bij beosystem 3? 

Kpn levert digitaal radio aan dus dat komt goed.

Gr. Gertjan

Blackrix
Top 100 Contributor
Posts 947
Bronze Member
Blackrix replied on Tue, Feb 11 2014 5:56 PM

De IR code's zullen door de dealer moeten worden ingeleerd, hier is een speciale servicetool voor nodig die uitsluitend B&O dealers hebben. Je zal dus echt naar de B&O dealer moeten. Waarschijnlijk kun je ook met het system 3 naar de dealer toegaan om hem te laten flashen, maar dat zul je even met de dealer moeten overleggen.

Page 1 of 1 (4 items) | RSS