ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hjælp danskerne i udlandet at fremme dansk kultur, vi er en glemt minoritet, afskåret fra vigtige danske goder
https://www.facebook.com/ambassadepoelser
Collecting Vintage B&O is not a hobby, its a lifestyle.
Man kan jo ikke både få i pølse og sæk
I må nok nøjes med tortillas, indtil der har været en landsindsamling i dansk tv til fordel for røde pølser i Mexiko.
UhMM
There is a tv - and there is a BV
Flyt hjem!
Martin
Dillen: Flyt hjem! Martin
Tak for de gode råd, Ind imellem bliver jeg lidt sentimental og længtes "hjem", Millemissen: Jeg er godt tilfreds med diæten her, fik i går Tacos al Pastor, kan sammenlignes med Grækiske Gyros, men serveret i små tortillas.
Er så småt ved at være færdig med mit solvarmeanlæg og kan komme igang med B&O igen. Har dog haft tid til at renovere en BG RX og skifte en kondensator i mine Type M højtalere, 50 år gamle og spiller dejligt, Går og kigger på dem og synes mere om dem hver dag.
Søren Mexico: Millemissen: Jeg er godt tilfreds med diæten her, fik i går Tacos al Pastor, kan sammenlignes med Grækiske Gyros, men serveret i små tortillas.
Millemissen: Jeg er godt tilfreds med diæten her, fik i går Tacos al Pastor, kan sammenlignes med Grækiske Gyros, men serveret i små tortillas.
Det lyder lækkert - i det tilfælde er der vel ikke stort behov for danske 'rode polser'.
Klik her
Det skulle du prøve, når du er i København
MM