ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Hejsa.
Jeg søger en blurayafspiller jeg kan hænge bag på en Beovision Avant.
For at den kan hænge lodret kræver det formentlig at den er "skuffeløs" (trayless / slot load / slot in), dvs. den må ikke have en skuffe til bluray-skiven som går ud/ind af apparatet, men blot en sprække, som f.eks. denne http://images.cdn.whathifi.com/sites/whathifi.com/files/styles/big-image/public/DMP-BBT01EB-three_quarter.jpg?itok=jn1SUbJr
Problemet er at uanset hvad jeg søger på så er ALLE blurayafspillere jeg finder med slot load udgået, til trods for de seneste modeller er fra 2014.
Jeg er således ikke i stand til at finde én eneste model som opfylder kravet.
Er der nogen der har idéer til hvordan jeg kommer videre.
NB! Jeg har ingen møbler omkring TV'et, så den skal helst hænge bag på TV'et.
Så må det vel være en brugt, du skal have fat i!
http://www.dba.dk/blu-ray-afspiller-panasonic/id-1023555371/
MM
There is a tv - and there is a BV
Takker, jeg har nu fået købt en brugt Bluray-afspiller, jeg fandt én i det danske rige der opfylder behovet, og den er faktisk ret så god:
LG BP730
Tillykke - sikkert et udemærket valg.
En forfærdelig fjernbetjening, men den slipper du jo for, når den er PUC-styret :-)
hehe, ja dén fjernbetjening er virkelig grim. Hvis beo4 er himlen, så er denne LG-fjernbetjening helvedet, hvad design angår.
Jeg vil dog fremhæve selve dens funktionalitet, nemlig at når man bevæger den rundt mens der peges mod skærmen (afspilleren) så har man en fin musemarkør der bevæger sig rundt på skærmen, til at anvende afspillerens forskellige smart-tv-apps, DLNA mv.
Dette bliver nok ikke så relevant for mig, da jeg primært skal bruge LG'en til at afspille DVD/Bluray, hvorfor Beo4 vil gøre en udmærket indsats. Venter dog til min nye Avant 55 ankommer, så skal den lære at betjene LG'en via PUC
Nja, det er MEGET svært at finde en moderne afspiller der kan dette, jeg måtte i sin tid give op, og HVIS du finder en ældre model kan den sikkert ikke spille 4K.
Jeg foreslår du køber en "alm. afspiller" du kan gemme væk i et skab e.lign. og så PUC-styrer den med din BEO-remote
Min afspiller (samt PC og TV settopbox) står faktisk i et skab i rummet ved siden af stuen, det hele er kabelført gennem væggen og PUC-styret (undtaget PC'en som jeg blot styrer via en bluetooth mus i det daglige)